Soёlyn marketing /

Соёлын маркетинг / Хянан тохиолдуулсан: Ж. Долгорсүрэн (Ph.D)

By: Жапах, K. (Капасын) [Зохиогч]
Contributor(s): Dolgorsu̇rėn, Zh. (Zham"i︠a︡ngiin), 1957- [Khi︠a︡nan tokhiolduulsan]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2001Description: 80 хуудастай. 20 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): Монгол | Маркетингийн үзэл | Маркетингийн орчин | Үзэл баримтлал | Маркетингийн түүхDDC classification: 306'068.8
Contents:
Маркетингийн үндэс үзэл баримтлал ойлголт -- Хүсэл -- Шаардлага -- Хэрэгцээ -- Эрэлт -- Бараа, үйлчилгээ -- Солилцоо -- Арилжаа -- Зах зээл
Соёлын маркетингийн орчин -- Соёлын микро орчны үндсэн хүчин зүйлс -- Соёлын маркетингийн макро орчин -- Хүн ам зүйн хүчин зүйлс -- Эдийн засгийн хүчин зүйл -- Нийгэм-соёлын хүчин зүйлс -- Улс төр, хууль эрхийн хүчин зүйлс -- Шинжлэх ухаан, техникийн хүчин зүйлс -- Байгалийн хүчин зүйлс
Маркетингийн үзэл баримтлалын хэрэгжилт -- Хүмүсүийн оюуны соёлын эрэлт, хэрэгцээний судалгаа -- Соёлын үйлчилгээний зах зээлийн сегментчлэл -- Шинэ уран бүтээл, үйлчилгээний бодлого -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн стратегийн төлөвлөлт -- Маркетингийн төлөвлөгөө
Summary: Маркетинг нь зах зээлийн бодит байдалд судалгаа хийсний үндсэн дээр түүнд гарч буй өөрчлөлтөд уян хатан зохиож үйл ажиллагаа явуулах цогцолбор арга хэрэгсэл мөн....
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном Завханы Хөгжим бүжгийн коллеж
306'068.8 Ж 30 (Browse shelf) Available 161110925
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306'068.8 Ж30 2001 (Browse shelf) Available SSM19838
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 Ж 30 (Browse shelf) Available SSM13731
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1225
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1226
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1227
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1228
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1229
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1230
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1231
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1232
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1233
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1234
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1235
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1236
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1221
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1222
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1223
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
306 (Browse shelf) Available SSM1224

Маркетинг нь хувь хүн болон байгууллагын зорилгыг хангахын тулд санал, таавар, үйлчилгээний үнэ бүрдэлт, хөдөлгөөн, эрэлтийн үзэл баримтлалыг амьдралд хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаа юм гэж тодорхойлжээ.

Номзүйтэй

Маркетингийн үндэс үзэл баримтлал ойлголт -- Хүсэл -- Шаардлага -- Хэрэгцээ -- Эрэлт -- Бараа, үйлчилгээ -- Солилцоо -- Арилжаа -- Зах зээл

Соёлын маркетингийн орчин -- Соёлын микро орчны үндсэн хүчин зүйлс -- Соёлын маркетингийн макро орчин -- Хүн ам зүйн хүчин зүйлс -- Эдийн засгийн хүчин зүйл -- Нийгэм-соёлын хүчин зүйлс -- Улс төр, хууль эрхийн хүчин зүйлс -- Шинжлэх ухаан, техникийн хүчин зүйлс -- Байгалийн хүчин зүйлс

Маркетингийн үзэл баримтлалын хэрэгжилт -- Хүмүсүийн оюуны соёлын эрэлт, хэрэгцээний судалгаа -- Соёлын үйлчилгээний зах зээлийн сегментчлэл -- Шинэ уран бүтээл, үйлчилгээний бодлого -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн стратегийн төлөвлөлт -- Маркетингийн төлөвлөгөө

Маркетинг нь зах зээлийн бодит байдалд судалгаа хийсний үндсэн дээр түүнд гарч буй өөрчлөлтөд уян хатан зохиож үйл ажиллагаа явуулах цогцолбор арга хэрэгсэл мөн....

Монгол Кирил

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha