Жапах, K.
Соёлын маркетинг / Хянан тохиолдуулсан: Ж. Долгорсүрэн (Ph.D) - 80 хуудастай. 20 см
Маркетинг нь хувь хүн болон байгууллагын зорилгыг хангахын тулд санал, таавар, үйлчилгээний үнэ бүрдэлт, хөдөлгөөн, эрэлтийн үзэл баримтлалыг амьдралд хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаа юм гэж тодорхойлжээ.
Номзүйтэй
Маркетингийн үндэс үзэл баримтлал ойлголт -- Хүсэл -- Шаардлага -- Хэрэгцээ -- Эрэлт -- Бараа, үйлчилгээ -- Солилцоо -- Арилжаа -- Зах зээл Соёлын маркетингийн орчин -- Соёлын микро орчны үндсэн хүчин зүйлс -- Соёлын маркетингийн макро орчин -- Хүн ам зүйн хүчин зүйлс -- Эдийн засгийн хүчин зүйл -- Нийгэм-соёлын хүчин зүйлс -- Улс төр, хууль эрхийн хүчин зүйлс -- Шинжлэх ухаан, техникийн хүчин зүйлс -- Байгалийн хүчин зүйлс Маркетингийн үзэл баримтлалын хэрэгжилт -- Хүмүсүийн оюуны соёлын эрэлт, хэрэгцээний судалгаа -- Соёлын үйлчилгээний зах зээлийн сегментчлэл -- Шинэ уран бүтээл, үйлчилгээний бодлого -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн стратегийн төлөвлөлт -- Маркетингийн төлөвлөгөө
Маркетинг нь зах зээлийн бодит байдалд судалгаа хийсний үндсэн дээр түүнд гарч буй өөрчлөлтөд уян хатан зохиож үйл ажиллагаа явуулах цогцолбор арга хэрэгсэл мөн....
Монгол Кирил
2200
Монгол
Маркетингийн үзэл Маркетингийн орчин Үзэл баримтлал Маркетингийн түүх
306'068.8 / Ж30 2001
Соёлын маркетинг / Хянан тохиолдуулсан: Ж. Долгорсүрэн (Ph.D) - 80 хуудастай. 20 см
Маркетинг нь хувь хүн болон байгууллагын зорилгыг хангахын тулд санал, таавар, үйлчилгээний үнэ бүрдэлт, хөдөлгөөн, эрэлтийн үзэл баримтлалыг амьдралд хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаа юм гэж тодорхойлжээ.
Номзүйтэй
Маркетингийн үндэс үзэл баримтлал ойлголт -- Хүсэл -- Шаардлага -- Хэрэгцээ -- Эрэлт -- Бараа, үйлчилгээ -- Солилцоо -- Арилжаа -- Зах зээл Соёлын маркетингийн орчин -- Соёлын микро орчны үндсэн хүчин зүйлс -- Соёлын маркетингийн макро орчин -- Хүн ам зүйн хүчин зүйлс -- Эдийн засгийн хүчин зүйл -- Нийгэм-соёлын хүчин зүйлс -- Улс төр, хууль эрхийн хүчин зүйлс -- Шинжлэх ухаан, техникийн хүчин зүйлс -- Байгалийн хүчин зүйлс Маркетингийн үзэл баримтлалын хэрэгжилт -- Хүмүсүийн оюуны соёлын эрэлт, хэрэгцээний судалгаа -- Соёлын үйлчилгээний зах зээлийн сегментчлэл -- Шинэ уран бүтээл, үйлчилгээний бодлого -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн стратегийн төлөвлөлт -- Маркетингийн төлөвлөгөө
Маркетинг нь зах зээлийн бодит байдалд судалгаа хийсний үндсэн дээр түүнд гарч буй өөрчлөлтөд уян хатан зохиож үйл ажиллагаа явуулах цогцолбор арга хэрэгсэл мөн....
Монгол Кирил
2200
Монгол
Маркетингийн үзэл Маркетингийн орчин Үзэл баримтлал Маркетингийн түүх
306'068.8 / Ж30 2001