Nomyn sangiĭn menezhment, markteting /

Номын сангийн менежмент маркетинг = Management and Marketing of Library / Жигдэнгомбын Цэзэн ; Редактор: К. Жапах, Н. Энхцогт, Н. Борхүү.

By: Цэзэн, Ж. Ган Чанга овогтой (Жигдэнгомбын), 1956-
Contributor(s): Жапах, K. (Капасын) [Редактор]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: Улаанбаатар Таван ухаан хэвлэлийн газар 2010Copyright date: ©Цэзэн, Ж. Номын сангийн менежмент, маркетинг, 2010 ©Tsezen, Zh. Nomyn sangiĭn menezhment, marketing, 2010Description: 330 хуудастай. Хүснэгттэй 21 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9992960354Contained works: Соёлын Дээд Сургууль [Эрхэлсэн байгууллага]Subject(s): Монгол | удирдлага | харилцааDDC classification: 023.4
Contents:
Монголын номын сан, номзүйн мэдээлэл, бичиг номын уламжлал шинэчлэлийг цогц хэлбэрээр сургалтанд ашиглах суралцах бичиг, гарын авлагын түвшинд эх материалыг бэлтгэж, салбарын өдөр эчнээ суралцагчид хийгээд нийт номын сан-мэдээллийн ажилтан нарт зориулсан ширээний ном болно.
Summary: Энэхүү бүтээлийн нэгдүгээр бүлэгт номын сангийн менежментийн тухай ойлголт, аргазүйн үндсийг онолын хувьд тодорхойлж түүнд үндэслэн монголын номын сангийн менежментийн өнөөгийн байдал, цаашдын хөгжлийн чиг хандлагыг авч үзсэн байна. Харин хоёр, гуравдугаар бүлэгт ОХУ-ын "Орчин үеийн номын сан" цувралын редакцийн зөвлөлийн хамтын бүтээл болох орос хэлээр хэвлэгдэж буй цувралаас зохиогч И.М. Сусловын зөвшөөрснөөр монгол хэлэнд орчуулсан бүтээлийг нэгтгэн орууллаа. Хоёрдугаар бүлэгт номын сангийн менежерийн тухай тодорхойлолт, удирдлагын хөдөлмөр, эрх, үүрэг, хувийн шинж чанар хийгээд хамт олны удирдлагын тогтолцоо, удирдлагын харилцааны үндэс болсон ёс суртахуун, сэтгэлзүй, ажил хэргийн холбооны тухай авч үзсэн бол гуравдугаар бүлэгт зах зээлийн харилцааны үеийн номын сангийн маркетингийн зарчмын шинэ хандлага, номын сангийн маркетингийн мөн чанар, маркетингийн орчин бүрдүүлэх, номын сангийн үйлчилгээний болон ном бүрдүүлэлтийн маркетинг, номын сангийн зар сурталчилгааны үүрэг ба технологийн талаар оржээ. Номын сангийн удирдлагаар мэргэжил дээшлүүлэх буюу удирдлагын талаар бие дааж суралцах, бодлого боловсруулах, практик уйл ажиллагаанд гарын авлага болно. Бүтээлийг хэвлүүлэхэд ивээн тэтгэж дэмжсэн Соёлын дээд сургууль, санал зөвлөгөө өгсөн эрдэмтдэд талархлаа илэрхийлье.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM13396
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM668
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM669
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM670
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM13397
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM13398
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Checked out 10/11/2023 SSM13399
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM13400
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM666
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
023.4 Ц943 2010 (Browse shelf) Available SSM667
Ном Ном СУСХ-ийн номын сан
658.81 (Browse shelf) Available 16037230

Номзүй (хуудас: 238-239), Хүний нэрийн хэлхээстэй

Монголын номын сан, номзүйн мэдээлэл, бичиг номын уламжлал шинэчлэлийг цогц хэлбэрээр сургалтанд ашиглах суралцах бичиг, гарын авлагын түвшинд эх материалыг бэлтгэж, салбарын өдөр эчнээ суралцагчид хийгээд нийт номын сан-мэдээллийн ажилтан нарт зориулсан ширээний ном болно.

Энэхүү бүтээлийн нэгдүгээр бүлэгт номын сангийн менежментийн тухай ойлголт, аргазүйн үндсийг онолын хувьд тодорхойлж түүнд үндэслэн монголын номын сангийн менежментийн өнөөгийн байдал, цаашдын хөгжлийн чиг хандлагыг авч үзсэн байна.
Харин хоёр, гуравдугаар бүлэгт ОХУ-ын "Орчин үеийн номын сан" цувралын редакцийн зөвлөлийн хамтын бүтээл болох орос хэлээр хэвлэгдэж буй цувралаас зохиогч И.М. Сусловын зөвшөөрснөөр монгол хэлэнд орчуулсан бүтээлийг нэгтгэн орууллаа. Хоёрдугаар бүлэгт номын сангийн менежерийн тухай тодорхойлолт, удирдлагын хөдөлмөр, эрх, үүрэг, хувийн шинж чанар хийгээд хамт олны удирдлагын тогтолцоо, удирдлагын харилцааны үндэс болсон ёс суртахуун, сэтгэлзүй, ажил хэргийн холбооны тухай авч үзсэн бол гуравдугаар бүлэгт зах зээлийн харилцааны үеийн номын сангийн маркетингийн зарчмын шинэ хандлага, номын сангийн маркетингийн мөн чанар, маркетингийн орчин бүрдүүлэх, номын сангийн үйлчилгээний болон ном бүрдүүлэлтийн маркетинг, номын сангийн зар сурталчилгааны үүрэг ба технологийн талаар оржээ.
Номын сангийн удирдлагаар мэргэжил дээшлүүлэх буюу удирдлагын талаар бие дааж суралцах, бодлого боловсруулах, практик уйл ажиллагаанд гарын авлага болно. Бүтээлийг хэвлүүлэхэд ивээн тэтгэж дэмжсэн Соёлын дээд сургууль, санал зөвлөгөө өгсөн эрдэмтдэд талархлаа илэрхийлье.

Монгол Кирил

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha