Цэзэн, Ж. Ган Чанга овогтой 1956-

Номын сангийн менежмент маркетинг = Management and Marketing of Library / Жигдэнгомбын Цэзэн ; Редактор: К. Жапах, Н. Энхцогт, Н. Борхүү. - 330 хуудастай. Хүснэгттэй 21 см

Номзүй (хуудас: 238-239), Хүний нэрийн хэлхээстэй

Монголын номын сан, номзүйн мэдээлэл, бичиг номын уламжлал шинэчлэлийг цогц хэлбэрээр сургалтанд ашиглах суралцах бичиг, гарын авлагын түвшинд эх материалыг бэлтгэж, салбарын өдөр эчнээ суралцагчид хийгээд нийт номын сан-мэдээллийн ажилтан нарт зориулсан ширээний ном болно.

Энэхүү бүтээлийн нэгдүгээр бүлэгт номын сангийн менежментийн тухай ойлголт, аргазүйн үндсийг онолын хувьд тодорхойлж түүнд үндэслэн монголын номын сангийн менежментийн өнөөгийн байдал, цаашдын хөгжлийн чиг хандлагыг авч үзсэн байна.
Харин хоёр, гуравдугаар бүлэгт ОХУ-ын "Орчин үеийн номын сан" цувралын редакцийн зөвлөлийн хамтын бүтээл болох орос хэлээр хэвлэгдэж буй цувралаас зохиогч И.М. Сусловын зөвшөөрснөөр монгол хэлэнд орчуулсан бүтээлийг нэгтгэн орууллаа. Хоёрдугаар бүлэгт номын сангийн менежерийн тухай тодорхойлолт, удирдлагын хөдөлмөр, эрх, үүрэг, хувийн шинж чанар хийгээд хамт олны удирдлагын тогтолцоо, удирдлагын харилцааны үндэс болсон ёс суртахуун, сэтгэлзүй, ажил хэргийн холбооны тухай авч үзсэн бол гуравдугаар бүлэгт зах зээлийн харилцааны үеийн номын сангийн маркетингийн зарчмын шинэ хандлага, номын сангийн маркетингийн мөн чанар, маркетингийн орчин бүрдүүлэх, номын сангийн үйлчилгээний болон ном бүрдүүлэлтийн маркетинг, номын сангийн зар сурталчилгааны үүрэг ба технологийн талаар оржээ.
Номын сангийн удирдлагаар мэргэжил дээшлүүлэх буюу удирдлагын талаар бие дааж суралцах, бодлого боловсруулах, практик уйл ажиллагаанд гарын авлага болно. Бүтээлийг хэвлүүлэхэд ивээн тэтгэж дэмжсэн Соёлын дээд сургууль, санал зөвлөгөө өгсөн эрдэмтдэд талархлаа илэрхийлье.



Монгол Кирил

9992960354


Монгол

удирдлага харилцаа

023.4 / Ц943 2010

Powered by Koha