Marketingiĭn test : 600 test /

Маркетингийн тест : 600 тест / Редактор: Ц. Батсүх

By: Ганшагай, Б., Сайн-Од, С [Зохиогч]
Contributor(s): Ganshagaĭ, B. Saĭn-Od, S [Zohiogch] | Batsu̇kh, T︠S︡ [Redaktor] | Санхүү Эдийн Засгийн Дээд Сургууль Бизнесийн Удирдлагын Тэнхим [Эрхэлсэн байгууллага]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: Улаанбаатар Стартлайн ХХК 2009Copyright date: Copyright ©Edition: Анхны хэвлэлDescription: 128 хуудастай. 26 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789992984740Subject(s): маркетинг | тест | мэдлэгээ бататгахDDC classification: 658.8'076
Contents:
Маркетингийн үндсэн ойлголтууд -- Маркетингийн орчин -- Стратеги төлөвлөлт ба маркетингийн үйл ажиллагаа -- Хэрэглээний зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Бизнесийн зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Өрсөлдөөнд давуу тал бий болгох нь -- Маркетингийн мэдээллийн систем, судалгаа -- Зорилтот зах зээл -- Бүтээгдэхүүн ба брэндийн ойлголт -- Бүтээгдэхүний үнийн тухай ойлголт -- Маркетингийн суваг -- Маркетингийн нэгдсэн харилцаа -- Тестийн хариу
Summary: Тестийг бөглөхийн өмнө та маркетингийн чиглэлийн ном сурах бичгүүдийг уншиж танилцсан байхын сацуу маркетингийн үндэс хичээлийн ойлголтыг эзэмшсэн байх
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'076 Г238 2009 (Browse shelf) Available SSM20197

Маркетингийн үндсэн ойлголтуудын хүрээнд 12 бүлэгт хуваагдсан, нийт 600 гаруй тестийг агуулсан, Тестийн чанар хялбараас хэцүү рүү чиглэгдсэн, маркетингийн онол болон кейсүүдийг агуулсан бүтээл юм.

Маркетингийн үндсэн ойлголтууд -- Маркетингийн орчин -- Стратеги төлөвлөлт ба маркетингийн үйл ажиллагаа -- Хэрэглээний зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Бизнесийн зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Өрсөлдөөнд давуу тал бий болгох нь -- Маркетингийн мэдээллийн систем, судалгаа -- Зорилтот зах зээл -- Бүтээгдэхүүн ба брэндийн ойлголт -- Бүтээгдэхүний үнийн тухай ойлголт -- Маркетингийн суваг -- Маркетингийн нэгдсэн харилцаа -- Тестийн хариу

Тестийг бөглөхийн өмнө та маркетингийн чиглэлийн ном сурах бичгүүдийг уншиж танилцсан байхын сацуу маркетингийн үндэс хичээлийн ойлголтыг эзэмшсэн байх

Монгол (Кирил)

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha