Marketingiĭn test : 600 test /
Маркетингийн тест : 600 тест / Редактор: Ц. Батсүх
By: Ганшагай, Б., Сайн-Од, С [Зохиогч]
Contributor(s): Ganshagaĭ, B. Saĭn-Od, S [Zohiogch]
| Batsu̇kh, T︠S︡ [Redaktor]
| Санхүү Эдийн Засгийн Дээд Сургууль Бизнесийн Удирдлагын Тэнхим [Эрхэлсэн байгууллага]
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'076 Г238 2009 (Browse shelf) | Available | SSM20197 |
Маркетингийн үндсэн ойлголтуудын хүрээнд 12 бүлэгт хуваагдсан, нийт 600 гаруй тестийг агуулсан, Тестийн чанар хялбараас хэцүү рүү чиглэгдсэн, маркетингийн онол болон кейсүүдийг агуулсан бүтээл юм.
Маркетингийн үндсэн ойлголтууд -- Маркетингийн орчин -- Стратеги төлөвлөлт ба маркетингийн үйл ажиллагаа -- Хэрэглээний зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Бизнесийн зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Өрсөлдөөнд давуу тал бий болгох нь -- Маркетингийн мэдээллийн систем, судалгаа -- Зорилтот зах зээл -- Бүтээгдэхүүн ба брэндийн ойлголт -- Бүтээгдэхүний үнийн тухай ойлголт -- Маркетингийн суваг -- Маркетингийн нэгдсэн харилцаа -- Тестийн хариу
Тестийг бөглөхийн өмнө та маркетингийн чиглэлийн ном сурах бичгүүдийг уншиж танилцсан байхын сацуу маркетингийн үндэс хичээлийн ойлголтыг эзэмшсэн байх
Монгол (Кирил)
There are no comments for this item.