Ганшагай, Б., Сайн-Од, С.

Маркетингийн тест : 600 тест / Редактор: Ц. Батсүх - Анхны хэвлэл - 128 хуудастай. 26 см

Маркетингийн үндсэн ойлголтуудын хүрээнд 12 бүлэгт хуваагдсан, нийт 600 гаруй тестийг агуулсан, Тестийн чанар хялбараас хэцүү рүү чиглэгдсэн, маркетингийн онол болон кейсүүдийг агуулсан бүтээл юм.

Маркетингийн үндсэн ойлголтууд -- Маркетингийн орчин -- Стратеги төлөвлөлт ба маркетингийн үйл ажиллагаа -- Хэрэглээний зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Бизнесийн зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Өрсөлдөөнд давуу тал бий болгох нь -- Маркетингийн мэдээллийн систем, судалгаа -- Зорилтот зах зээл -- Бүтээгдэхүүн ба брэндийн ойлголт -- Бүтээгдэхүний үнийн тухай ойлголт -- Маркетингийн суваг -- Маркетингийн нэгдсэн харилцаа -- Тестийн хариу

Тестийг бөглөхийн өмнө та маркетингийн чиглэлийн ном сурах бичгүүдийг уншиж танилцсан байхын сацуу маркетингийн үндэс хичээлийн ойлголтыг эзэмшсэн байх


Монгол (Кирил)

9789992984740 5000

маркетинг тест мэдлэгээ бататгах

658.8'076 / Г238 2009

Powered by Koha