Baĭguullaga khoorondyn kharilt︠s︡aany marketing : Sudalgaa, tȯlȯvlȯlt, khėrėgzhu̇u̇lėlt, khi︠a︡nalt /

Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / Редактор: Н. Батнасан

By: Отгонсүрэн, Я. (Ядамсүрэнгийн) [Зохиогч]
Contributor(s): Batnasan, N. (Namsraĭn) [Redaktor]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар Адмон принт ХХК 2012Copyright date: Copyright ©Ya.Otgonsuren, 2012Edition: 3 дахь хэвлэлDescription: 268 хуудастай. Зурагтай 24 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789996214172Subject(s): маркетинг | харилцааны маркетингDDC classification: 658.8'077
Contents:
Байгууллагын маркетингийн мөн чанар, онцлог -- Байгууллага худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах процесс -- Худалдах, худалдан авах професс -- Байгууллагын зах зээл дэх маркетингийн судалгаа -- Байгууллагын зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ба бүтээгдэхүүн хүргэлт -- Байгууллагын борлуулалтын албаны удирдлага -- Бүтээгдэхүүний стратеги ба шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах нь -- Үнийн стратеги -- Байгууллагын хуваарилалтын сувгийн удирдлага -- Байгууллагын маркетингийн удирдлагын зохион байгуулалт -- Маркетингийн хяналтын систем
Summary: Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлдээ гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог; байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал; байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол; зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гунзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан толилуулахыг хичээсэн болно.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20057
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20058
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20059
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20060
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20061
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10922
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10923
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10924
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10925
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10926

Өнөөдөр орнуудын зах зээлийн харилцаанд байгууллагын маркетингийн удирдлагын процессыг бодит зүйл болгон хэрэгжүүлэх ажил эрчимтэй хөгжиж байна гэж судлаачид дүгнэж байгаа бегеед дэлхий дахинаа амжилт олж буй олон арван алдартай бизнесийн байгууллагын нэрийг дурдаж болно. Харин байгууллагын маркетингийн олон асуудлууд түүний дотор ашгийн бус байгууллагын маркетингтай холбоотой нарийн судалгаа дутагдалтай байгаа нь энэ хүрээний хувьд сонирхол татсан асуудал байсаар байна.

Номзүйтэй

Байгууллагын маркетингийн мөн чанар, онцлог -- Байгууллага худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах процесс -- Худалдах, худалдан авах професс -- Байгууллагын зах зээл дэх маркетингийн судалгаа -- Байгууллагын зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ба бүтээгдэхүүн хүргэлт -- Байгууллагын борлуулалтын албаны удирдлага -- Бүтээгдэхүүний стратеги ба шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах нь -- Үнийн стратеги -- Байгууллагын хуваарилалтын сувгийн удирдлага -- Байгууллагын маркетингийн удирдлагын зохион байгуулалт -- Маркетингийн хяналтын систем

Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлдээ гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог; байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал; байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол; зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гунзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан толилуулахыг хичээсэн болно.

Монгол (Кирил)

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha