000 -LEADER |
fixed length control field |
05062nam a22003857a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlUAC |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20230511173254.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
230511220129999mp aokdgrf|||| |||| mon 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
15000 |
International Standard Book Number |
9789996214172 |
Qualifying information |
Зөөлөн хавтастай |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER |
System control number |
8127 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
MN-UlUAC |
Original cataloging agency |
MN-UlUAC |
Language of cataloging |
mon |
Modifying agency |
MN-UlUAC |
Description conventions |
rda |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
mon |
043 ## - GEOGRAPHIC AREA CODE |
Geographic area code |
a-mp--- |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
658.8'077 |
Item number |
О-535 2012 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Отгонсүрэн, Я. |
9 (RLIN) |
1481 |
Relator term |
Зохиогч |
Fuller form of name |
(Ядамсүрэнгийн) |
245 #0 - TITLE STATEMENT |
Title |
Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : |
Remainder of title |
Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / |
Statement of responsibility, etc. |
Редактор: Н. Батнасан |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
3 дахь хэвлэл |
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Place of production, publication, distribution, manufacture |
Улаанбаатар |
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer |
Адмон принт ХХК |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice |
2012 |
264 #4 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice |
Copyright ©Ya.Otgonsuren, 2012 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
268 хуудастай. |
Other physical details |
Зурагтай |
Dimensions |
24 см |
336 ## - CONTENT TYPE |
Source |
rdacontent |
Content type term |
text |
Content type code |
txt |
337 ## - MEDIA TYPE |
Source |
rdamedia |
Media type term |
unmediated |
Media type code |
n |
338 ## - CARRIER TYPE |
Source |
rdacarrier |
Carrier type term |
volume |
Carrier type code |
nc |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Өнөөдөр орнуудын зах зээлийн харилцаанд байгууллагын маркетингийн удирдлагын процессыг бодит зүйл болгон хэрэгжүүлэх ажил эрчимтэй хөгжиж байна гэж судлаачид дүгнэж байгаа бегеед дэлхий дахинаа амжилт олж буй олон арван алдартай бизнесийн байгууллагын нэрийг дурдаж болно. Харин байгууллагын маркетингийн олон асуудлууд түүний дотор ашгийн бус байгууллагын маркетингтай холбоотой нарийн судалгаа дутагдалтай байгаа нь энэ хүрээний хувьд сонирхол татсан асуудал байсаар байна. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Номзүйтэй |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Байгууллагын маркетингийн мөн чанар, онцлог -- Байгууллага худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах процесс -- Худалдах, худалдан авах професс -- Байгууллагын зах зээл дэх маркетингийн судалгаа -- Байгууллагын зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ба бүтээгдэхүүн хүргэлт -- Байгууллагын борлуулалтын албаны удирдлага -- Бүтээгдэхүүний стратеги ба шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах нь -- Үнийн стратеги -- Байгууллагын хуваарилалтын сувгийн удирдлага -- Байгууллагын маркетингийн удирдлагын зохион байгуулалт -- Маркетингийн хяналтын систем |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлдээ гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог; байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал; байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол; зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гунзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан толилуулахыг хичээсэн болно. |
546 ## - LANGUAGE NOTE |
Language note |
Монгол |
Information code or alphabet |
(Кирил) |
653 #1 - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
маркетинг |
653 #1 - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
харилцааны маркетинг |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Batnasan, N. |
Relator term |
Redaktor |
Fuller form of name |
(Namsraĭn) |
9 (RLIN) |
1528 |
880 10 - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION |
Linkage |
245-01/(N |
a |
Baĭguullaga khoorondyn kharilt︠s︡aany marketing : |
b |
Sudalgaa, tȯlȯvlȯlt, khėrėgzhu̇u̇lėlt, khi︠a︡nalt / |
c |
Redaktor: N. Batnasan |
880 10 - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION |
Linkage |
264-02/(N |
a |
Ulaanbaatar |
b |
Admon print KhKhK |
c |
2012 |
-- |
Copyright ©Ya.Otgonsuren, 2012 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Ном |