Baĭguullaga khoorondyn kharilt︠s︡aany marketing : Sudalgaa, tȯlȯvlȯlt, khėrėgzhu̇u̇lėlt, khi︠a︡nalt /
Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / Редактор: Н. Батнасан
By: Отгонсүрэн, Я. (Ядамсүрэнгийн) [Зохиогч]
Contributor(s): Batnasan, N. (Namsraĭn) [Redaktor]
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20057 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20058 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20059 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20060 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20061 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10922 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10923 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10924 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10925 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10926 |
Browsing СС-ийн номын сан Shelves , Shelving location: СС-ийн Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
658.8'077 Г 872 Хэрэглэгчийн зан төлөв | 658.8'077 О-535 2012 Маркетингийн удирдлага / | 658.8'077 О-535 2012 Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / | 658.8'077 О-535 2012 Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / | 658.8'077 О-535 2012 Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / | 658.8'077 О-535 2012 Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / | 658.8'077 О-535 2012 Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт / |
Өнөөдөр орнуудын зах зээлийн харилцаанд байгууллагын маркетингийн удирдлагын процессыг бодит зүйл болгон хэрэгжүүлэх ажил эрчимтэй хөгжиж байна гэж судлаачид дүгнэж байгаа бегеед дэлхий дахинаа амжилт олж буй олон арван алдартай бизнесийн байгууллагын нэрийг дурдаж болно. Харин байгууллагын маркетингийн олон асуудлууд түүний дотор ашгийн бус байгууллагын маркетингтай холбоотой нарийн судалгаа дутагдалтай байгаа нь энэ хүрээний хувьд сонирхол татсан асуудал байсаар байна.
Номзүйтэй
Байгууллагын маркетингийн мөн чанар, онцлог -- Байгууллага худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах процесс -- Худалдах, худалдан авах професс -- Байгууллагын зах зээл дэх маркетингийн судалгаа -- Байгууллагын зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ба бүтээгдэхүүн хүргэлт -- Байгууллагын борлуулалтын албаны удирдлага -- Бүтээгдэхүүний стратеги ба шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах нь -- Үнийн стратеги -- Байгууллагын хуваарилалтын сувгийн удирдлага -- Байгууллагын маркетингийн удирдлагын зохион байгуулалт -- Маркетингийн хяналтын систем
Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлдээ гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог; байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал; байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол; зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гунзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан толилуулахыг хичээсэн болно.
Монгол (Кирил)
There are no comments for this item.