Marketingiĭn 1 khuudas tȯlȯvlȯgȯȯ: Shine khėrėglėgchdiĭg tat, Orlogo ilu̇u̇ ol, Busdaas ontsgoĭr
Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө : Шинэ хэрэглэгчдийг тат, Орлого илүү ихээр ол, Бусдаас онцгойр! Зохиогч: Аллан Диб ; Орчуулагч, орчуулгын редактор: Б. Анхбаяр ; Ерөнхий редактор: Б. Үнэнбат ; Эхийг бэлтгэсэн: Э. Энэрэл
By: Диб, Аллан [Зохиогч]
Contributor(s): Анхбаяр, Б [Орчуулагч, орчуулгын редактор]
| Үнэнбат, Б [Ерөнхий редактор]
| Энэрэл, Э [Эхийг бэлтгэсэн]
Material type: 

Item type | Current location | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8 Д407 (Browse shelf) | Available | Гэрээр олгохгүй | SSM19678 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8 Д407 (Browse shelf) | Available | SSM19679 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8 Д407 (Browse shelf) | Available | SSM19680 | ||
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 658.8 Д407 (Browse shelf) | Available | TUVM21852 | ||
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8 Д407 (Browse shelf) | Available | TUVM21853 |
Browsing СС-ийн номын сан Shelves , Shelving location: СС-ийн Үндсэн фонд Close shelf browser
Агуулга
Оршил
Алхам 1 - ''Бэлтгэл'' үе шат Бүлэг 1 - Зорилтот зах зээлээ сонгох Бүлэг 2 - Мэдэгдлээ бий болгох Бүлэг 3 - Боломжит хэрэглэгчдэд сурталчилгааны сувгаар дамжуулан хүрэх
Алхам 2 - ''Өрнөл'' үе шат Бүлэг 4 - Борлуулалтын сэмжим олж авах Бүлэг 5 - Борлуулалтын сэжмийг бойжуулах Бүлэг 6 - Борлуулалтанд хувиргах
Алхам 3 - ''Дараах'' үе шат Бүлэг 7 - Дэлхийн түвшний үйл ажиллагааг бий болгох Бүлэг 8 - Хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Бүлэг 9 - Бусдад санал болгох үйл явцыг зохион байгуулах, өдөөх
Дүгнэлт Зохиогчийн тухай
There are no comments for this item.