Marketingiĭn 1 khuudas tȯlȯvlȯgȯȯ: Shine khėrėglėgchdiĭg tat, Orlogo ilu̇u̇ ol, Busdaas ontsgoĭr

Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө : Шинэ хэрэглэгчдийг тат, Орлого илүү ихээр ол, Бусдаас онцгойр! Зохиогч: Аллан Диб ; Орчуулагч, орчуулгын редактор: Б. Анхбаяр ; Ерөнхий редактор: Б. Үнэнбат ; Эхийг бэлтгэсэн: Э. Энэрэл

By: Диб, Аллан [Зохиогч]
Contributor(s): Анхбаяр, Б [Орчуулагч, орчуулгын редактор] | Үнэнбат, Б [Ерөнхий редактор] | Энэрэл, Э [Эхийг бэлтгэсэн]
Material type: TextTextLanguage: Unknown language code Publisher: Улаанбаатар Линограф 2018 © 2018 Хархорум Дижитал ХХК © 2016 SuccesswiseEdition: 2 дахь хэвлэлтDescription: 255 хуудастай 21.5 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789997866790Other title: Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө [Spine title]Subject(s): Эдийн засаг -- маркетингDDC classification: 658.8
Contents:
Агуулга
Оршил
Алхам 1 - ''Бэлтгэл'' үе шат Бүлэг 1 - Зорилтот зах зээлээ сонгох Бүлэг 2 - Мэдэгдлээ бий болгох Бүлэг 3 - Боломжит хэрэглэгчдэд сурталчилгааны сувгаар дамжуулан хүрэх
Алхам 2 - ''Өрнөл'' үе шат Бүлэг 4 - Борлуулалтын сэмжим олж авах Бүлэг 5 - Борлуулалтын сэжмийг бойжуулах Бүлэг 6 - Борлуулалтанд хувиргах
Алхам 3 - ''Дараах'' үе шат Бүлэг 7 - Дэлхийн түвшний үйл ажиллагааг бий болгох Бүлэг 8 - Хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Бүлэг 9 - Бусдад санал болгох үйл явцыг зохион байгуулах, өдөөх
Дүгнэлт Зохиогчийн тухай
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available Гэрээр олгохгүй SSM19678
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available SSM19679
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available SSM19680
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8 Д407 (Browse shelf) Available TUVM21852
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available TUVM21853

Агуулга

Оршил

Алхам 1 - ''Бэлтгэл'' үе шат Бүлэг 1 - Зорилтот зах зээлээ сонгох Бүлэг 2 - Мэдэгдлээ бий болгох Бүлэг 3 - Боломжит хэрэглэгчдэд сурталчилгааны сувгаар дамжуулан хүрэх

Алхам 2 - ''Өрнөл'' үе шат Бүлэг 4 - Борлуулалтын сэмжим олж авах Бүлэг 5 - Борлуулалтын сэжмийг бойжуулах Бүлэг 6 - Борлуулалтанд хувиргах

Алхам 3 - ''Дараах'' үе шат Бүлэг 7 - Дэлхийн түвшний үйл ажиллагааг бий болгох Бүлэг 8 - Хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Бүлэг 9 - Бусдад санал болгох үйл явцыг зохион байгуулах, өдөөх

Дүгнэлт Зохиогчийн тухай

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha