Диб, Аллан

Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө : Шинэ хэрэглэгчдийг тат, Орлого илүү ихээр ол, Бусдаас онцгойр! Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө Зохиогч: Аллан Диб ; Орчуулагч, орчуулгын редактор: Б. Анхбаяр ; Ерөнхий редактор: Б. Үнэнбат ; Эхийг бэлтгэсэн: Э. Энэрэл - 2 дахь хэвлэлт - 255 хуудастай 21.5 см

Агуулга Оршил Бүлэг 1 - Зорилтот зах зээлээ сонгох Бүлэг 2 - Мэдэгдлээ бий болгох Бүлэг 3 - Боломжит хэрэглэгчдэд сурталчилгааны сувгаар дамжуулан хүрэх Алхам 1 - ''Бэлтгэл'' үе шат Бүлэг 4 - Борлуулалтын сэмжим олж авах Бүлэг 5 - Борлуулалтын сэжмийг бойжуулах Бүлэг 6 - Борлуулалтанд хувиргах Алхам 2 - ''Өрнөл'' үе шат Бүлэг 7 - Дэлхийн түвшний үйл ажиллагааг бий болгох Бүлэг 8 - Хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Бүлэг 9 - Бусдад санал болгох үйл явцыг зохион байгуулах, өдөөх Алхам 3 - ''Дараах'' үе шат Зохиогчийн тухай Дүгнэлт

9789997866790


Эдийн засаг--маркетинг

658.8 / Д407

Powered by Koha