Marketingiĭn 1 khuudas tȯlȯvlȯgȯȯ: Shine khėrėglėgchdiĭg tat, Orlogo ilu̇u̇ ol, Busdaas ontsgoĭr

Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө : Шинэ хэрэглэгчдийг тат, Орлого илүү ихээр ол, Бусдаас онцгойр! Зохиогч: Аллан Диб ; Орчуулагч, орчуулгын редактор: Б. Анхбаяр ; Ерөнхий редактор: Б. Үнэнбат ; Эхийг бэлтгэсэн: Э. Энэрэл

By: Диб, Аллан [Зохиогч]
Contributor(s): Анхбаяр, Б [Орчуулагч, орчуулгын редактор] | Үнэнбат, Б [Ерөнхий редактор] | Энэрэл, Э [Эхийг бэлтгэсэн]
Material type: TextTextLanguage: Unknown language code Publisher: Улаанбаатар Линограф 2018 © 2018 Хархорум Дижитал ХХК © 2016 SuccesswiseEdition: 2 дахь хэвлэлтDescription: 255 хуудастай 21.5 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789997866790Other title: Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө [Spine title]Subject(s): Эдийн засаг -- маркетингDDC classification: 658.8
Contents:
Агуулга
Оршил
Алхам 1 - ''Бэлтгэл'' үе шат Бүлэг 1 - Зорилтот зах зээлээ сонгох Бүлэг 2 - Мэдэгдлээ бий болгох Бүлэг 3 - Боломжит хэрэглэгчдэд сурталчилгааны сувгаар дамжуулан хүрэх
Алхам 2 - ''Өрнөл'' үе шат Бүлэг 4 - Борлуулалтын сэмжим олж авах Бүлэг 5 - Борлуулалтын сэжмийг бойжуулах Бүлэг 6 - Борлуулалтанд хувиргах
Алхам 3 - ''Дараах'' үе шат Бүлэг 7 - Дэлхийн түвшний үйл ажиллагааг бий болгох Бүлэг 8 - Хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Бүлэг 9 - Бусдад санал болгох үйл явцыг зохион байгуулах, өдөөх
Дүгнэлт Зохиогчийн тухай
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available Гэрээр олгохгүй SSM19678
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available SSM19679
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available SSM19680
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8 Д407 (Browse shelf) Available TUVM21852
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8 Д407 (Browse shelf) Available TUVM21853
Browsing СУИС-ийн төв номын сан Shelves , Shelving location: Гэрээр ном олгох фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
658.8 Г48 Энэ бол маркетинг Лео, Анна, Мо, Самми, Бернадетта болон Шон нартаа... бидний амьдралыг илүү сайхан болгож байгаа сэнгэнэсэн цэвэр агаар мэт шинэлэг санааг зоригтой гаргадаг бүх хүмүүст зориулав 658.8 Г48 Энэ бол маркетинг Лео, Анна, Мо, Самми, Бернадетта болон Шон нартаа... бидний амьдралыг илүү сайхан болгож байгаа сэнгэнэсэн цэвэр агаар мэт шинэлэг санааг зоригтой гаргадаг бүх хүмүүст зориулав 658.8 Д 156 Маркетинг 658.8 Д407 Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө : Шинэ хэрэглэгчдийг тат, Орлого илүү ихээр ол, Бусдаас онцгойр! 658.8 К 56 Маркетинг 3.0 : Бүтээгдэхүүнээс хэрэглэгчид хүний дотоод сэтгэл хүртэл / 658.8 К 56 Маркетинг 3.0 : Бүтээгдэхүүнээс хэрэглэгчид хүний дотоод сэтгэл хүртэл / 658.8 К 56 Маркетинг 3.0 : Бүтээгдэхүүнээс хэрэглэгчид хүний дотоод сэтгэл хүртэл /

Агуулга

Оршил

Алхам 1 - ''Бэлтгэл'' үе шат Бүлэг 1 - Зорилтот зах зээлээ сонгох Бүлэг 2 - Мэдэгдлээ бий болгох Бүлэг 3 - Боломжит хэрэглэгчдэд сурталчилгааны сувгаар дамжуулан хүрэх

Алхам 2 - ''Өрнөл'' үе шат Бүлэг 4 - Борлуулалтын сэмжим олж авах Бүлэг 5 - Борлуулалтын сэжмийг бойжуулах Бүлэг 6 - Борлуулалтанд хувиргах

Алхам 3 - ''Дараах'' үе шат Бүлэг 7 - Дэлхийн түвшний үйл ажиллагааг бий болгох Бүлэг 8 - Хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Бүлэг 9 - Бусдад санал болгох үйл явцыг зохион байгуулах, өдөөх

Дүгнэлт Зохиогчийн тухай

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha