Борлуулах урлаг Сергей Ребрик ; Эмхэтгэгч: Д. Амгаланбаатар ; Ерөнхий редактор: Н. Батнасан ; Орчуулгын редактор: М. Номин ; Техник редактор: Н. Адъяа ; Хэвлэлийн эх бэлтгэсэн: АДМЭ

By: Сергей Ребрик
Contributor(s): Батнасан Н [Ерөнхий редактор ] | Номин М [Орчуулгын редактор ] | Адъяа Н [Техник редактор ] | АДМЭ [Хэвлэлийн эх бэлтгэсэн]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Улаанбаатар Хэвл.-ийн газар байхгүй 2022 © Дагдангийн АмгаланбаатарDescription: 178 хуудас 21 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789919272937Other title: Борлуулах урлаг [Spine title]DDC classification: 658.81
Contents:
Гарчиг
Өмнөх үг
1. Борлуулах сэтгэл зүй: Бизнес ба Та Танд үйлчлүүлэгчээсээ мөнгийг нь салгаж авах хүч байна уу? Амжилтын түлхүүр хүчин зүйлс Их тооны хууль Домог ба бодит байдал, сайн ба муу мэдээ
2. Биечилсэн борлуулалтын техникүүд Борлуулалтын үйл явц дахь таван түлхүүр үе шат Таван үе шат Борлуулалтын үе шатуудыг дамжих таван дүрэм Корпорацийн борлуулалтын сценарын товхимол Корпорацийн борлуулалтын сценарийн товхимлын бүлгүүд Холбоо тогтоох Анхны сэтгэгдэл бий болгох Анхны сэтгэгдэл төрүүлэх зүйлс Хэл ярианы суваг: ''эхлээд яриул'' Эелдэг үгс харилцаа холбоо тогтоох хэрэгсэл болох нь Дуу авианы суваг Харааны суваг Үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээ ба боломжийг тандах нь Үр ашигтай асуулт тавих таван шалтгаан Хаалттай асуултууд Нээлттэй асуултууд Асуултуудын тэнцвэрт харьцаа Асуултын төрлүүдийн тухай товчхон Асуух арга техникүүд Спин асуулгын техник Сонирхох буюу идэвхтэй сонсох техник Идэвхтэй сонсох үндсэн аргууд Арилжааны саналаа танилцуулах нь Үйлчлүүлэгчийг шинж чанараар биш, харин ашгаар нь өөртөө тат
''СВ'' техник Танилцуулах гэж буй шинж чанаруудын сонголт Худалдан авагчийн оюун санаанд дүр төрхийг бүтээх Сэтгэл хөдлөл ба логик Борлуулалтын танилцуулга барааг эргэлтэд оруулах нэг элемент болох нь Харилцан үйлчлэлийн зургаан цэг Танилцуулгынхаа оршил ба төгсгөлд юун тухай ярих ёстой вэ? Амжилттай танилцуулгад байх ёстой 12 элемент Асуултад хариулах: зөрчих ёсгүй долоон дүрэм Татгалзсан тохиолдлыг шийдвэрлэх Амжилтын томьёо: үйлчлүүлэгчийн үзэл бодлыг хүлээн зөвшөөрөх Татгалзсан саналд хандах худалдагчийн эерэг ба сөрөг хандлага Татгалзалтай санал нийлэх Татгалзсан саналд хариулах арга техник: Саналыг ойртуулах таван арга Татгалзлын төрлүүд Үнийн талаарх татгалзсан саналтай ажиллах техникүүд Татгалзсан саналд хариулах хариултын тактик Борлуулалтыг дуусгах Үндсэн зорилго Сэтгэл хөдлөлийг нь дэмжих Төлөвлөөгүй худалдан авалт Борлуулалтыг дуусгах таван арга Үйлчлүүлэгч ''За'' гэж хэлсэн бол түүнийг дэмжээд өг! Үйлчлүүлэгч "үгүй" гэж хэлсэн ч гэсэн ярианаасаа ашиг гарга Борлуулалтын шатны хамгийн аюултай алдаанууд
3. Мерчандайзинг: Чимээгүй борлуулалт Худалдан авагчдын зан төлөвт нөлөөлөх нь Мерчандайзингийн хэрэглээ Худалдааны төлөөлөгч юу мэдэх шаардлагатай вэ? Жижиглэнгийн сүлжээтэй ажиллах үеийн мерчандайзингийн үндсэн дүрмүүд
4. Телемаркетинг: 10+10 Телефон утасны боломж ба аюул Үйлчлүүлэгчтэй утсаар ярих 10 дүрэм Тань руу үйлчлүүлэгч утасдах үед баримтлах 10 дүрэм
5. Дээд зэргийн үйлчилгээ Цаг хугацааны дуудлага Барааны болон үйлчилгээний борлуулалт Үйлчилгээний чанарын түвшин Дотоод маркетинг, гадаад ба дотоод үйлчлүүлэгчид Дээд зэргийн үйлчилгээ үзүүлэх гурван алхам Үйлчлүүлэгчдээ төвлөрсөн байгууллагын зарчмууд Харамч хүн долоо дахин төлдөг Үйлчилгээний чанарын ''зөөлөн иж бүрдлүүд ''
6. Арилжаа буюу үнийн хэлцэл Максимум-хөтөлбөр ба минимум-хөтөлбөр Арилжааны үйл явц бол үзэгчгүй жүжиг Худалдан авагчийн үр дүнтэй стратегиуд Худалдагчийн үр дүнтэй стратегиуд Арилжааны ердийн нөхцөл дэх дүрмийн дагуух тоглоом Хэлцэлд бэлтгэх Хэлцлийн үед баримтлах гурван стратеги Зөвшилцөлд хүрэх замд тулгарах саад бэрхшээлүүд Хэлцлийн явц дахь зуулчлал Зөвлөмж ба дүрмүүд
7. Борлуулалт дахь нейролингвистикийн программчлал Нейролингвистикийн эх үүсвэр Худалдан авагчид итгэл төрүүлэх аргууд Худалдан авагчийн анхаарлыг төвлөрүүлэх аргууд Эгшин зуур үйлчлэх нөхцөлийн бүрдүүлэх Сэтгэлд хоногшсон худалдааны танилцуулгууд Танилцуулга хийх үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд Танилцуулгыг хэрхэн итгэл үнэмшилтэй болгох вэ? Татгалзсан саналтай ажиллах гайхалтай аргууд Татгалзсан саналтай ажиллах үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд
8. Борлуулалтыг удирдах нь Борлуулалтыг удирдах гурван зорилго Борлуулалтын хэмжээг төлөвлөх Худалдааны төлөөлөгчдийн хүчин чармайлтыг зохицуулах нь Төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх стратегиуд Үйлчлүүлэгчийн пирамид Худалдааны төлөөлөгчдийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах Борлуулалтын хэлтсийн удирдагчийн үүрэг Борлуулалтад оруулах хувь нэмэр ба худалдагчдын төрлүүд Үйлчлүүлэгчидтэй ажиллах технологи Үйлчлүүлэгчийн үнэнч байдлын гурван үе шат Борлуулалтын ажилтныг сургах, хянан болон идэвхжүүлэх Борлуулалтын ажилтнуудыг удирдах ''алтан стандартууд''
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.81 Р317 (Browse shelf) Available TUVM21845
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.81 Р317 (Browse shelf) Available TUVM21846
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.81 Р317 (Browse shelf) Available TUVM21847

Гарчиг

Өмнөх үг

1. Борлуулах сэтгэл зүй: Бизнес ба Та Танд үйлчлүүлэгчээсээ мөнгийг нь салгаж авах хүч байна уу? Амжилтын түлхүүр хүчин зүйлс Их тооны хууль Домог ба бодит байдал, сайн ба муу мэдээ

2. Биечилсэн борлуулалтын техникүүд Борлуулалтын үйл явц дахь таван түлхүүр үе шат Таван үе шат Борлуулалтын үе шатуудыг дамжих таван дүрэм Корпорацийн борлуулалтын сценарын товхимол Корпорацийн борлуулалтын сценарийн товхимлын бүлгүүд Холбоо тогтоох Анхны сэтгэгдэл бий болгох Анхны сэтгэгдэл төрүүлэх зүйлс Хэл ярианы суваг: ''эхлээд яриул'' Эелдэг үгс харилцаа холбоо тогтоох хэрэгсэл болох нь Дуу авианы суваг Харааны суваг Үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээ ба боломжийг тандах нь Үр ашигтай асуулт тавих таван шалтгаан Хаалттай асуултууд Нээлттэй асуултууд Асуултуудын тэнцвэрт харьцаа Асуултын төрлүүдийн тухай товчхон Асуух арга техникүүд Спин асуулгын техник Сонирхох буюу идэвхтэй сонсох техник Идэвхтэй сонсох үндсэн аргууд Арилжааны саналаа танилцуулах нь

Үйлчлүүлэгчийг шинж чанараар биш, харин ашгаар нь өөртөө тат

''СВ'' техник Танилцуулах гэж буй шинж чанаруудын сонголт Худалдан авагчийн оюун санаанд дүр төрхийг бүтээх Сэтгэл хөдлөл ба логик Борлуулалтын танилцуулга барааг эргэлтэд оруулах нэг элемент болох нь Харилцан үйлчлэлийн зургаан цэг Танилцуулгынхаа оршил ба төгсгөлд юун тухай ярих ёстой вэ? Амжилттай танилцуулгад байх ёстой 12 элемент Асуултад хариулах: зөрчих ёсгүй долоон дүрэм Татгалзсан тохиолдлыг шийдвэрлэх Амжилтын томьёо: үйлчлүүлэгчийн үзэл бодлыг хүлээн зөвшөөрөх Татгалзсан саналд хандах худалдагчийн эерэг ба сөрөг хандлага Татгалзалтай санал нийлэх Татгалзсан саналд хариулах арга техник: Саналыг ойртуулах таван арга Татгалзлын төрлүүд Үнийн талаарх татгалзсан саналтай ажиллах техникүүд Татгалзсан саналд хариулах хариултын тактик Борлуулалтыг дуусгах Үндсэн зорилго Сэтгэл хөдлөлийг нь дэмжих Төлөвлөөгүй худалдан авалт Борлуулалтыг дуусгах таван арга Үйлчлүүлэгч ''За'' гэж хэлсэн бол түүнийг дэмжээд өг! Үйлчлүүлэгч "үгүй" гэж хэлсэн ч гэсэн ярианаасаа ашиг гарга Борлуулалтын шатны хамгийн аюултай алдаанууд

3. Мерчандайзинг: Чимээгүй борлуулалт Худалдан авагчдын зан төлөвт нөлөөлөх нь Мерчандайзингийн хэрэглээ Худалдааны төлөөлөгч юу мэдэх шаардлагатай вэ? Жижиглэнгийн сүлжээтэй ажиллах үеийн мерчандайзингийн үндсэн дүрмүүд

4. Телемаркетинг: 10+10 Телефон утасны боломж ба аюул Үйлчлүүлэгчтэй утсаар ярих 10 дүрэм Тань руу үйлчлүүлэгч утасдах үед баримтлах 10 дүрэм

5. Дээд зэргийн үйлчилгээ Цаг хугацааны дуудлага Барааны болон үйлчилгээний борлуулалт Үйлчилгээний чанарын түвшин Дотоод маркетинг, гадаад ба дотоод үйлчлүүлэгчид Дээд зэргийн үйлчилгээ үзүүлэх гурван алхам Үйлчлүүлэгчдээ төвлөрсөн байгууллагын зарчмууд Харамч хүн долоо дахин төлдөг Үйлчилгээний чанарын ''зөөлөн иж бүрдлүүд ''

6. Арилжаа буюу үнийн хэлцэл Максимум-хөтөлбөр ба минимум-хөтөлбөр Арилжааны үйл явц бол үзэгчгүй жүжиг Худалдан авагчийн үр дүнтэй стратегиуд Худалдагчийн үр дүнтэй стратегиуд Арилжааны ердийн нөхцөл дэх дүрмийн дагуух тоглоом Хэлцэлд бэлтгэх Хэлцлийн үед баримтлах гурван стратеги Зөвшилцөлд хүрэх замд тулгарах саад бэрхшээлүүд Хэлцлийн явц дахь зуулчлал Зөвлөмж ба дүрмүүд

7. Борлуулалт дахь нейролингвистикийн программчлал Нейролингвистикийн эх үүсвэр Худалдан авагчид итгэл төрүүлэх аргууд Худалдан авагчийн анхаарлыг төвлөрүүлэх аргууд Эгшин зуур үйлчлэх нөхцөлийн бүрдүүлэх Сэтгэлд хоногшсон худалдааны танилцуулгууд Танилцуулга хийх үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд Танилцуулгыг хэрхэн итгэл үнэмшилтэй болгох вэ? Татгалзсан саналтай ажиллах гайхалтай аргууд Татгалзсан саналтай ажиллах үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд

8. Борлуулалтыг удирдах нь Борлуулалтыг удирдах гурван зорилго Борлуулалтын хэмжээг төлөвлөх Худалдааны төлөөлөгчдийн хүчин чармайлтыг зохицуулах нь Төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх стратегиуд Үйлчлүүлэгчийн пирамид Худалдааны төлөөлөгчдийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах Борлуулалтын хэлтсийн удирдагчийн үүрэг Борлуулалтад оруулах хувь нэмэр ба худалдагчдын төрлүүд Үйлчлүүлэгчидтэй ажиллах технологи Үйлчлүүлэгчийн үнэнч байдлын гурван үе шат Борлуулалтын ажилтныг сургах, хянан болон идэвхжүүлэх Борлуулалтын ажилтнуудыг удирдах ''алтан стандартууд''

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha