Marketingiĭn u̇ndės : Dȯrȯvdu̇gėėr dėvtėr /

Маркетингийн үндэс / Орчуулгын редактор: Н. Бүрэн, Р. Халтар, Б. Болд ; Техник редактор: Л. Сожилмаа

By: Котлер, Ф. Филип, 1931-
Contributor(s): Bu̇rėn, N. Khaltar, R. Bold, B [Орчуулгын редактор] | Sozhilmaa, L [Техник редактор]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesCopyright date: Улаанбаатар Эрдэм ХХК 1991Edition: Дөрөвдүгээр дэвтэрDescription: 159 xуудастай. Хүснэгттэй 20 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): Маркетинг | Худалдаа | агент | зах зээл | үйлчилгээDDC classification: 658.802
Contents:
Дөрөвдүгээр дэвтэрт: Бүлэг 16. Барааны хөдөлгөөн: Биечлэн хийх худалдаа ба борлуулалтын удирдлага Пүүсийн худалдааны аппаратын зорилгыг тодорхойлох Худалдааны аппаратын зохион байгуулалтын бүтцийн сонголт Худалдааны агентуудыг сонгон авах Худалдааны агентыг сургах Худалдааны агентын ажилд тавих хяналт Хулдадааны агентын ажлын үр ашгийн үнэлгээ
Бүлэг 17. Бодлого, төлөвлөлт, хяналт Бодлогын төлөвлөлт Маркетингийн төлөвлөлт Маркетингийн хяналт Маркетингийн хяналт шалгалтын төлөвлөгөө
Бүлэг 18. Олон улсын маркетинг Олоын улсын маркетингийн орчинг судлах Гадаад зах зээлд гарах нь зорилгод тохирох эсэх тухай шийдвэр Ямар зах зээл гарах тухай шийдвэр Ямар аргаар зах зээлд гарах тухай шийдвэр Маркетингийн иж бүрдлийн бүтцийн тухай шийдвэр Маркетингийн албаны бүтцийн тухай шийдвэр
Бүлэг 19. Үйлчилгээний болон худалдааны бус хүрээн дэх үйл ажиллагааны маркетинг Үйлчилгээний маркетинг Байгууллагын маркетинг Хувь хүний маркетинг Байрны маркетинг
Бүлэг 20. Нийгэм ба маркетинг Олон нийтийн зүгээс маркетингийг шүүмжлэх нь Маркетингийг зохицуулах иргэдийн үйл ажиллагаа Маркетингийг зохицуулах арга хэмжээ Нийгмийн хариуцлагын маркетингийг бий болгох чиглэлээр үйлдвэр худалдааны эздийн хийх үйлдлүүд Хавсралт А Хавсралт Б
Summary: Маркетинг
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode
Ном Ном РТМУ-ийн сургууль
381.077 К-373 (Browse shelf) Available 1379-1
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.802 К73 1991 (Browse shelf) Available Гэрээр олгохгүй SSM15238
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.802 К73 1991 (Browse shelf) Available SSM1888
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.802 К73 1991 (Browse shelf) Available SSM1887

Дөрөвдүгээр дэвтэрт: Бүлэг 16. Барааны хөдөлгөөн: Биечлэн хийх худалдаа ба борлуулалтын удирдлага Пүүсийн худалдааны аппаратын зорилгыг тодорхойлох Худалдааны аппаратын зохион байгуулалтын бүтцийн сонголт Худалдааны агентуудыг сонгон авах Худалдааны агентыг сургах Худалдааны агентын ажилд тавих хяналт Хулдадааны агентын ажлын үр ашгийн үнэлгээ

Бүлэг 17. Бодлого, төлөвлөлт, хяналт Бодлогын төлөвлөлт Маркетингийн төлөвлөлт Маркетингийн хяналт Маркетингийн хяналт шалгалтын төлөвлөгөө

Бүлэг 18. Олон улсын маркетинг Олоын улсын маркетингийн орчинг судлах Гадаад зах зээлд гарах нь зорилгод тохирох эсэх тухай шийдвэр Ямар зах зээл гарах тухай шийдвэр Ямар аргаар зах зээлд гарах тухай шийдвэр Маркетингийн иж бүрдлийн бүтцийн тухай шийдвэр Маркетингийн албаны бүтцийн тухай шийдвэр

Бүлэг 19. Үйлчилгээний болон худалдааны бус хүрээн дэх үйл ажиллагааны маркетинг Үйлчилгээний маркетинг Байгууллагын маркетинг Хувь хүний маркетинг Байрны маркетинг

Бүлэг 20. Нийгэм ба маркетинг Олон нийтийн зүгээс маркетингийг шүүмжлэх нь Маркетингийг зохицуулах иргэдийн үйл ажиллагаа Маркетингийг зохицуулах арга хэмжээ Нийгмийн хариуцлагын маркетингийг бий болгох чиглэлээр үйлдвэр худалдааны эздийн хийх үйлдлүүд Хавсралт А Хавсралт Б

Маркетинг

Монгол Кирил

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha