Котлер, Ф. Филип 1931-
Маркетингийн үндэс / Орчуулгын редактор: Н. Бүрэн, Р. Халтар, Б. Болд ; Техник редактор: Л. Сожилмаа - Дөрөвдүгээр дэвтэр - 159 xуудастай. Хүснэгттэй 20 см
Дөрөвдүгээр дэвтэрт: Бүлэг 16. Барааны хөдөлгөөн: Биечлэн хийх худалдаа ба борлуулалтын удирдлага Пүүсийн худалдааны аппаратын зорилгыг тодорхойлох Худалдааны аппаратын зохион байгуулалтын бүтцийн сонголт Худалдааны агентуудыг сонгон авах Худалдааны агентыг сургах Худалдааны агентын ажилд тавих хяналт Хулдадааны агентын ажлын үр ашгийн үнэлгээ Бүлэг 17. Бодлого, төлөвлөлт, хяналт Бодлогын төлөвлөлт Маркетингийн төлөвлөлт Маркетингийн хяналт Маркетингийн хяналт шалгалтын төлөвлөгөө Бүлэг 18. Олон улсын маркетинг Олоын улсын маркетингийн орчинг судлах Гадаад зах зээлд гарах нь зорилгод тохирох эсэх тухай шийдвэр Ямар зах зээл гарах тухай шийдвэр Ямар аргаар зах зээлд гарах тухай шийдвэр Маркетингийн иж бүрдлийн бүтцийн тухай шийдвэр Маркетингийн албаны бүтцийн тухай шийдвэр Бүлэг 19. Үйлчилгээний болон худалдааны бус хүрээн дэх үйл ажиллагааны маркетинг Үйлчилгээний маркетинг Байгууллагын маркетинг Хувь хүний маркетинг Байрны маркетинг Бүлэг 20. Нийгэм ба маркетинг Олон нийтийн зүгээс маркетингийг шүүмжлэх нь Маркетингийг зохицуулах иргэдийн үйл ажиллагаа Маркетингийг зохицуулах арга хэмжээ Нийгмийн хариуцлагын маркетингийг бий болгох чиглэлээр үйлдвэр худалдааны эздийн хийх үйлдлүүд Хавсралт А Хавсралт Б
Маркетинг
Монгол Кирил
Маркетинг Худалдаа агент зах зээл үйлчилгээ
658.802 / К73 1991
Маркетингийн үндэс / Орчуулгын редактор: Н. Бүрэн, Р. Халтар, Б. Болд ; Техник редактор: Л. Сожилмаа - Дөрөвдүгээр дэвтэр - 159 xуудастай. Хүснэгттэй 20 см
Дөрөвдүгээр дэвтэрт: Бүлэг 16. Барааны хөдөлгөөн: Биечлэн хийх худалдаа ба борлуулалтын удирдлага Пүүсийн худалдааны аппаратын зорилгыг тодорхойлох Худалдааны аппаратын зохион байгуулалтын бүтцийн сонголт Худалдааны агентуудыг сонгон авах Худалдааны агентыг сургах Худалдааны агентын ажилд тавих хяналт Хулдадааны агентын ажлын үр ашгийн үнэлгээ Бүлэг 17. Бодлого, төлөвлөлт, хяналт Бодлогын төлөвлөлт Маркетингийн төлөвлөлт Маркетингийн хяналт Маркетингийн хяналт шалгалтын төлөвлөгөө Бүлэг 18. Олон улсын маркетинг Олоын улсын маркетингийн орчинг судлах Гадаад зах зээлд гарах нь зорилгод тохирох эсэх тухай шийдвэр Ямар зах зээл гарах тухай шийдвэр Ямар аргаар зах зээлд гарах тухай шийдвэр Маркетингийн иж бүрдлийн бүтцийн тухай шийдвэр Маркетингийн албаны бүтцийн тухай шийдвэр Бүлэг 19. Үйлчилгээний болон худалдааны бус хүрээн дэх үйл ажиллагааны маркетинг Үйлчилгээний маркетинг Байгууллагын маркетинг Хувь хүний маркетинг Байрны маркетинг Бүлэг 20. Нийгэм ба маркетинг Олон нийтийн зүгээс маркетингийг шүүмжлэх нь Маркетингийг зохицуулах иргэдийн үйл ажиллагаа Маркетингийг зохицуулах арга хэмжээ Нийгмийн хариуцлагын маркетингийг бий болгох чиглэлээр үйлдвэр худалдааны эздийн хийх үйлдлүүд Хавсралт А Хавсралт Б
Маркетинг
Монгол Кирил
Маркетинг Худалдаа агент зах зээл үйлчилгээ
658.802 / К73 1991