Урлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Ч.Дашдаваа ; Шүүмжлэгч Н.Борхүү
By: Пүрэвсүрэн М
Contributor(s): 0
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУСХ-ийн номын сан Үндсэн фонд | 658 П 915 (Browse shelf) | Available | 14067058 |
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
1-р бүлэгт, Маркетингийн тухай ойлголт, маркетингийн удирдлагын үндсэн элементүүд, УДЭТ"ын маркетингийн үйл ажиллагааны одоогийн байдал, Маркетингийн хөтөлбөр нь маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх гол арга зам мөн, 2-р бүлэгт, Маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол, Зах зээл дэх оюуны соёлын эрэлт хэрэгцээний судалгаа, УДЭТ-ын өнөөгийн дүр төрх, 3-р бүлэгт, УДЭТ-ын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөлтийн үндсэн бодлого, УДЭТ-ын маркетингийн төлөвлөгөө
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
There are no comments for this item.