Урлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Ч.Дашдаваа ; Шүүмжлэгч Н.Борхүү

By: Пүрэвсүрэн М
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2004Edition: 0Description: 59х. 0 0Subject(s): урлагийн байгууллага маркетинг магистрын ажилDDC classification: 658 П 915
Contents:
1-р бүлэгт, Маркетингийн тухай ойлголт, маркетингийн удирдлагын үндсэн элементүүд, УДЭТ"ын маркетингийн үйл ажиллагааны одоогийн байдал, Маркетингийн хөтөлбөр нь маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх гол арга зам мөн, 2-р бүлэгт, Маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол, Зах зээл дэх оюуны соёлын эрэлт хэрэгцээний судалгаа, УДЭТ-ын өнөөгийн дүр төрх, 3-р бүлэгт, УДЭТ-ын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөлтийн үндсэн бодлого, УДЭТ-ын маркетингийн төлөвлөгөө
Summary: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
658 П 915 (Browse shelf) Available 14067058
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
658 О-20 Музейн хүний нөөцийг бэхжүүлэх боломж ба хандлага 658 О-535 Соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох асуудал /Хагас цэргийн зохион байгуулалт бүхий чуулгын жишээн дээр/ 658 О-634 Мэдээллийн менежмент, соёл урлагийн салбарт түүнийг ашиглах нь Магистрын зэрэг хамгаалах дипломын ажил 658 П 915 Урлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 С 339 Соёл урлагийн менежер бэлтгэх тогтолцоог зохистой болгох чиг хандлага 658 С 339 Дүрслэх урлагийн зах зээлд интернэтийг ашиглах нь 658 С 861 Мэргэжлийн дуу бүжгийн чуулгын хүний нөөцийн идэвхжүүлэлтийн арга хэлбэрийг боловсронгуй болгох зарим асуудалд /ҮДБЭЧ, ЦДБЭЧ, ХЦДБЧ, ТЗДБЧ, "Сарны чулуу" чуулгын жишээн дээр/

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

1-р бүлэгт, Маркетингийн тухай ойлголт, маркетингийн удирдлагын үндсэн элементүүд, УДЭТ"ын маркетингийн үйл ажиллагааны одоогийн байдал, Маркетингийн хөтөлбөр нь маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх гол арга зам мөн, 2-р бүлэгт, Маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол, Зах зээл дэх оюуны соёлын эрэлт хэрэгцээний судалгаа, УДЭТ-ын өнөөгийн дүр төрх, 3-р бүлэгт, УДЭТ-ын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөлтийн үндсэн бодлого, УДЭТ-ын маркетингийн төлөвлөгөө

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha