Пүрэвсүрэн М.
Урлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Ч.Дашдаваа ; Шүүмжлэгч Н.Борхүү - 0 - УБ 0 2004 - 59х. 0 0 - 0 .
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
1-р бүлэгт, Маркетингийн тухай ойлголт, маркетингийн удирдлагын үндсэн элементүүд, УДЭТ"ын маркетингийн үйл ажиллагааны одоогийн байдал, Маркетингийн хөтөлбөр нь маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх гол арга зам мөн, 2-р бүлэгт, Маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол, Зах зээл дэх оюуны соёлын эрэлт хэрэгцээний судалгаа, УДЭТ-ын өнөөгийн дүр төрх, 3-р бүлэгт, УДЭТ-ын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөлтийн үндсэн бодлого, УДЭТ-ын маркетингийн төлөвлөгөө
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
5000
урлагийн байгууллага маркетинг магистрын ажил
658 П 915 / 0
Урлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Ч.Дашдаваа ; Шүүмжлэгч Н.Борхүү - 0 - УБ 0 2004 - 59х. 0 0 - 0 .
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
1-р бүлэгт, Маркетингийн тухай ойлголт, маркетингийн удирдлагын үндсэн элементүүд, УДЭТ"ын маркетингийн үйл ажиллагааны одоогийн байдал, Маркетингийн хөтөлбөр нь маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх гол арга зам мөн, 2-р бүлэгт, Маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол, Зах зээл дэх оюуны соёлын эрэлт хэрэгцээний судалгаа, УДЭТ-ын өнөөгийн дүр төрх, 3-р бүлэгт, УДЭТ-ын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөлтийн үндсэн бодлого, УДЭТ-ын маркетингийн төлөвлөгөө
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
5000
урлагийн байгууллага маркетинг магистрын ажил
658 П 915 / 0