Театрын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгоход зар сурталчилгааны гүйцэтгэх үүрэг, тулгамдсан асуудлууд 0 Э/Ш-ний удирдагч Ж.Долгорсүрэн; Шүүмжлэгч Д.Дагвадорж

By: Гэрэл Б
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2008Edition: 0Description: 91х. 0 0Subject(s): театр маркетинг за сурталчилгаа магистрын ажилDDC classification: 658 Г 95
Contents:
1-р бүлэгт: Идэвхижүүлэлт түүний хэлбэрүүд, Зар сурталчилгаанд тавигдах шаардлага, ангилал тэдгээрийн онцлог, Зар сурталчилгааны зохион байгуулалт, түүнд олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийг ашиглах нөхцөл, боломж, 2-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны бодлого төлөвлөлт, Зар сурталчилгааны нийгэм-эдийн засгийн болон хууль эрх зүйн үндсэн актууд, 3-р бүлэгт: Драмын театрын маркетинг, зар сурталчилгааны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ, Соёл урлагийн цэнгээнт нэвтрүүлгүүдийн судалсан байдал, 4-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны арга техник, Зар сурталчилгааг боловсронгуй болгох шинэлэг арга хэлбэрүүд
Summary: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
658 Г 95 (Browse shelf) Available 14024958
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
658 Б 984 Дээд боловсролын байгууллагын номын сангийн үйлчилгээний менежментийн зарим асуудлууд Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 Г 234 Монголын нөхцөлд Соёлын аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх арга зам Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 Г 235 Номын сангийн мэдээллийн үйлчилгээг хүртээмжтэй болгох зарим асуудал Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 Г 95 Театрын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгоход зар сурталчилгааны гүйцэтгэх үүрэг, тулгамдсан асуудлууд 658 Г 953 Орон нутгийн музейн менежментийг боловсронгуй болгох зарим асуудал /Сүхбаатар аймгийн Угсаатны зүйн музейн жишээн дээр/ 658 Д 121 Бие хүний төлөвшилд урлагийн боловсрол нөлөөлөх нь 658 Д 121 Соёл урлагийн хөдөлмөрийн зах зээлд хүний хөгжил нөлөөлөх нь

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

1-р бүлэгт: Идэвхижүүлэлт түүний хэлбэрүүд, Зар сурталчилгаанд тавигдах шаардлага, ангилал тэдгээрийн онцлог, Зар сурталчилгааны зохион байгуулалт, түүнд олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийг ашиглах нөхцөл, боломж, 2-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны бодлого төлөвлөлт, Зар сурталчилгааны нийгэм-эдийн засгийн болон хууль эрх зүйн үндсэн актууд, 3-р бүлэгт: Драмын театрын маркетинг, зар сурталчилгааны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ, Соёл урлагийн цэнгээнт нэвтрүүлгүүдийн судалсан байдал, 4-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны арга техник, Зар сурталчилгааг боловсронгуй болгох шинэлэг арга хэлбэрүүд

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha