Театрын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгоход зар сурталчилгааны гүйцэтгэх үүрэг, тулгамдсан асуудлууд 0 Э/Ш-ний удирдагч Ж.Долгорсүрэн; Шүүмжлэгч Д.Дагвадорж
By: Гэрэл Б
Contributor(s): 0
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУСХ-ийн номын сан Үндсэн фонд | 658 Г 95 (Browse shelf) | Available | 14024958 |
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
1-р бүлэгт: Идэвхижүүлэлт түүний хэлбэрүүд, Зар сурталчилгаанд тавигдах шаардлага, ангилал тэдгээрийн онцлог, Зар сурталчилгааны зохион байгуулалт, түүнд олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийг ашиглах нөхцөл, боломж, 2-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны бодлого төлөвлөлт, Зар сурталчилгааны нийгэм-эдийн засгийн болон хууль эрх зүйн үндсэн актууд, 3-р бүлэгт: Драмын театрын маркетинг, зар сурталчилгааны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ, Соёл урлагийн цэнгээнт нэвтрүүлгүүдийн судалсан байдал, 4-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны арга техник, Зар сурталчилгааг боловсронгуй болгох шинэлэг арга хэлбэрүүд
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
There are no comments for this item.