Гэрэл Б.

Театрын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгоход зар сурталчилгааны гүйцэтгэх үүрэг, тулгамдсан асуудлууд 0 Э/Ш-ний удирдагч Ж.Долгорсүрэн; Шүүмжлэгч Д.Дагвадорж - 0 - УБ 0 2008 - 91х. 0 0 - 0 .

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

1-р бүлэгт: Идэвхижүүлэлт түүний хэлбэрүүд, Зар сурталчилгаанд тавигдах шаардлага, ангилал тэдгээрийн онцлог, Зар сурталчилгааны зохион байгуулалт, түүнд олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийг ашиглах нөхцөл, боломж, 2-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны бодлого төлөвлөлт, Зар сурталчилгааны нийгэм-эдийн засгийн болон хууль эрх зүйн үндсэн актууд, 3-р бүлэгт: Драмын театрын маркетинг, зар сурталчилгааны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ, Соёл урлагийн цэнгээнт нэвтрүүлгүүдийн судалсан байдал, 4-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны арга техник, Зар сурталчилгааг боловсронгуй болгох шинэлэг арга хэлбэрүүд

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

NULL

театр маркетинг за сурталчилгаа магистрын ажил

658 Г 95 / 0

Powered by Koha