Соёлын байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн урамшууллыг оновчтой хэрэглэх нь 0 Удирд.Ш.Оюундэлгэрэх

By: Баярцэнгэл Г
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Unknown language code Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2008Edition: 0Description: 56 х. 0 0Subject(s): Баярцэнгэл Г. Соёлын байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн урамшууллыг оновчтой хэрэглэх нь Бакалаврын диплом ДипломDDC classification: 306 Б 381
Contents:
0
Summary: Энэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. | Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Энэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог

0

0

Энэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. | Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha