Соёлын байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн урамшууллыг оновчтой хэрэглэх нь 0 Удирд.Ш.Оюундэлгэрэх
By: Баярцэнгэл Г
Contributor(s): 0
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан | 306 Б 381 (Browse shelf) | Available | 2000-113 |
Browsing СС-ийн номын сан Shelves Close shelf browser
Энэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог
0
0
Энэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. | Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог
There are no comments for this item.