Баярцэнгэл Г.

Соёлын байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн урамшууллыг оновчтой хэрэглэх нь 0 Удирд.Ш.Оюундэлгэрэх - 0 - УБ 0 2008 - 56 х. 0 0 - 0 .

Энэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог

0

0

Энэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. | Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог

3000

Баярцэнгэл Г. Соёлын байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн урамшууллыг оновчтой хэрэглэх нь Бакалаврын диплом Диплом

306 Б 381 / 0

Powered by Koha