000 05466nam a22004217a 4500
999 _c4606
_d4606
003 MN-UlUAC
005 20230522112741.0
008 230522220129999mp adolgrfa||| |||| mon 0 mon d
020 _c18000
_a9789992911786
_qЗөөлөн хавтастай
035 _a8129
040 _cMN-UlUAC
_aMN-UlUAC
_bmon
_dMN-UlUAC
_erda
041 _amon
082 _221
_a658.8'077
_bБ384 2012
100 _aБаярмаа, Д.
_q(Дашжамц)
_91662
245 0 _aМаркетинг :
_bОнол, хэрэглээ /
_cХянан тохиолдуулсан: Л. Оюунцэцэг, Л. Отгонцэцэг ; Техник редактор: П. Цэндсүрэн
250 _a5 дахь хэвлэл
264 1 _aУлаанбаатар
_bХҮСТ ХХК
_c2012
264 4 _cCopyright ©Д. Баярмаа, 2007, 2008, 2012
300 _a374 хуудастай.
_bЗурагтай (Зарим нь өнгөт)
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _a- Орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлууд... - Олон улсын нэртэй брэндүүдийн зэрэгцээ монголын бизнесийн байгууллагуудын жишээнүүд ... - Бүлэг бүрийн ард товч дүгнэлт ба мэдлэг бататгах тест... - Маркетингийн нэр томьёоны англи-орос-монгол толь ... - Монголын маркетерүүдийн зөвлөмжүүд...
504 _aНомзүйн лавлахтай
505 _aМаркетинг ба түүний хөгжил -- Маркетингийн орчин -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн мэдээлэлийн систем -- Хэрэглэгчийн зах зээл, хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөв -- Байгууллагын зах зээл, байгууллагын худалдан авах зан төлөв -- Зах зээлийн сегмечтчилэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт -- Маркетингийн иж бүрдэл : Бүтээгдэхүүн -- Маркетингийн иж бүрдэл : Үнэ -- Маркетингийн иж бүрдэл : Хуваарилалт -- Маркетингийн иж бүрдэл -- Идэвхжүүлэлт -- Олон улсын маркетинг : Орчин үеийн хандлагууд -- Монголын маркетерүүдийн оюутнуудад зориулсан зөвлөмж -- Маркетингийн нэр томъёоны англи-орос-монгол толь -- Ашигласан материал
520 _aЭнэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээлийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчдын зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно. Номын бас нэг онцлог нь маркетингийн онолыг Монгол дахь хэрэглээтэй хослуулан сүүлийн үеийн гадаадын нэртэй сурах бичгүүдийг ашиглан бичиж их, дээд сургуулийн "Маркетингийн үндэс" хичээлийн бүрэн агуулгыг багтаасан бөгөөд бүлэг бүрийн ард товч дүгнэлт ба мэдлэг бататгах тест, номын төгсгөлд зах зээлд өргөн хэрэглэгддэг маркетингийн нэр томъёонуудыг англи, орос, монгол утгуудын хамт оруулснаараа онцлогтой.
546 _aМонгол
_b(Кирил)
650 0 _aМаркетингийн
_xхөгжил, төлөвлөгөө
_91663
650 0 _aМаркетингийн
_xБүтээгдэхүүний судалгаа
_91664
650 0 _aМаркетингийн
_xтоль бичиг
_91665
653 1 _aмаркетинг
700 _aOi︠u︡unt︠s︡ėt︠s︡ėg, L.
_aOtgont︠s︡ėt︠s︡ėg, L.
_eKhi︠a︡nan tokhiolduulsan
_91666
700 _aT︠S︡ėndsu̇rėn, P.
_eTekhnik redaktor
_91667
710 2 _91661
_aМонгол Улсын Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль
_bКомпьютерийн Техник Менежментийн Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
880 1 0 _6245-01/(N
_aMarketing :
_bOnol, khėrėglėė /
_cDashzamt︠s︡yn Bai︠a︡rmaa ; Khi︠a︡nan tokhiolduulsan: L. Oi︠u︡unt︠s︡ėt︠s︡ėg, L. Ogtont︠s︡ėt︠s︡ėg ; Tekhnik redaktor: P. T︠S︡ėndsu̇rėn
880 1 0 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar
_bKHU̇ST KhKhK
_c2012
_cCopyright ©D.Bai︠a︡rmaa, 2007, 2008, 2012
942 _2ddc
_cBK