000 05834nam a22004097a 4500
999 _c4603
_d4603
003 MN-UlUAC
005 20230509143653.0
008 230409220129999mp akdegrf|||| |||| mon 0 mon d
020 _c35000
_a978999620659
_qХатуу хавтастай
035 _a8126
040 _cMN-UlUAC
_aMN-UlUAC
_bmon
_dMN-UlUAC
_erda
041 _amon
082 _221
_a658.8'077
_bО-535 2012
100 _aОтгонсүрэн, Я.
_91481
_eЗохиогч
_q(Ядамсүрэнгийн)
245 0 _aМаркетингийн удирдлага /
_cХянан тохиолдуулсан: Э. Гүргэмжав
264 1 _aУлаанбаатар
_bАдмон принт ХХК
_c2012
264 4 _c©Я.Отгонсүрэн, 2012
300 _a632 хуудастай.
_bЗурагтай
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aМаркетингийн удирдлага: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт" хэмээх сурах бичгийн олон жилийн хөдөлмөр шингэсэн хоёрдох засан сайжруулсан хэвлэлийг та бүхэнд толилуулж байна.
505 _aмаркетингийн удирдлагын тухай шинэ зууны маркетинг хэрэглэгчид төвлөрсөн маркетингийн удирдлага зах зээлд чиглэсэн стратегийн төлөвлөлт зах зээлийн боломжийн шинжилгээ мэдээллийг цуглуулах ба зах зээлийг хэмжих нь маркетингийн орчны шинжилгээ хэрэглэгчийн судалгаа байгууллагын зах зээлд чиглэсэн маркетинг өрсөлдөгчийн судалгаа зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт маркетингийн стратеги боловсруулах нь маркетингийн стратеги шинэчлэлт ба шинэ бүтээгдэхүүний шийдвэр олон улсын маркетинг маркетингийн шийдвэр гаргах нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний бодлого, тактик үйлчилгээ үнийн бодлого шийдвэр маркетингийн хөтөлбөрийн хүргэлт ба удирдлага хуваарилалтын сувгийн удирдлага зар сурталчилгаа ба олон нийтийн харилцааны шийдвэр борлуулалтын урамшуулал ба олон нийтийн харилцаа олон нийтийн харилцааны маркетинг хувийн худалдаа ба борлуулалтын удирдлага шууд маркетинг нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах нь
520 _aМонгол оронд маркетингийн ухаан үүсэн хөгжсөн хорь гаруй жилийн хугацаанд олон арван эрдэмтэн, багш судлаачид энэхүү шинжлэх ухааны салбар чиглэлүүдээр Монголын маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Хэрэглэгчийн зан төлөв, Байгууллагын харилцааны маркетинг, Үйлчилгээний маркетинг, Аялал жуулчлалын маркетинг зэрэг олон ном, бүтээлээ туурвин олны хүртээл болгосон билээ. Маркетингийн эрдэмтэн, судлаач багш нарын эдгээр бүтээлүүд бизнесийн байгууллагууд, тэдгээрт ажиллаж байгаа удирдах ажилтан, менежерүүд, ялангуяа зах зээлийн эрэлт хэрэгцээний цом болж буй маркетингийн мэргэжлийг эзэмшихээр сонгосон оюутан суралцагсдад эх хэл дээрээ ашиглах гарын авлага болоход дор бүрнээ хувь нэмэр оруулсан юм. Тиймд миний бие эдгээр эрдэмтэн судлаачдын бүтээлд өчүүхэн хувь нэмэр оруулах үүднээс маркетингийн олон чухал асуудлыг онол арга зүйн хувьд судлан гаргахыг зорилго болгосон "Маркетингийн удирдлага: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт" хэмээх сурах бичгийн олон жилийн хөдөлмөр шингэсэн хоёрдох засан сайжруулсан хэвлэлийг та бүхэнд толилуулж байна.
546 _aМонгол
_b(Кирил)
653 1 _aмаркетинг
653 1 _aМэдээллийг цуглуулах
653 1 _aМаркетингийн судалгаа
653 1 _aСтратеги
653 1 _aҮйлчилгээ
653 1 _aPR
700 0 _aGu̇rgėmzhav, Ė.
_91482
_cZhalaĭr Aĭgar ovogt
_d1952-
_eKhi︠a︡nan tokhiolduulsan
_q(Ėrdėnėdalaĭn),
710 2 _9823
_aЭдийн Засгийн Сургууль (Монгол Улсын Их Сургууль)
_eЭрхэлсэн байгууллага
880 1 0 _6245-01/(N
_aMarketingiĭn udirdlaga /
_cKhi︠a︡nan tokhiolduulsan: Ė. Gu̇rgėmzhav
880 1 0 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar
_bAdmon print KhKhK
_c2012
_c© I︠A︡.Otgonsu̇rėn, 2012
942 _2ddc
_cBK