000 | 09443nam a22004097a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c24651 _d24651 |
||
003 | MN-UlUAC | ||
005 | 20221230131129.0 | ||
008 | 221230b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_q(Зөөлөн хавцастай) _a9789919272937 |
||
040 |
_aMN-UlUAC _bmon _cMN-UlUAC _dMN-UlUAC _erda |
||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a658.81 _bР317 |
||
100 |
_aСергей Ребрик _9236 |
||
245 |
_aБорлуулах урлаг _cСергей Ребрик ; Эмхэтгэгч: Д. Амгаланбаатар ; Ерөнхий редактор: Н. Батнасан ; Орчуулгын редактор: М. Номин ; Техник редактор: Н. Адъяа ; Хэвлэлийн эх бэлтгэсэн: АДМЭ |
||
246 | 1 | 8 | _aБорлуулах урлаг |
264 |
_aУлаанбаатар _bХэвл.-ийн газар байхгүй _c2022 _c© Дагдангийн Амгаланбаатар |
||
300 |
_a178 хуудас _c21 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
505 | _aГарчиг | ||
505 | _rӨмнөх үг | ||
505 |
_r1. Борлуулах сэтгэл зүй: Бизнес ба Та _tТанд үйлчлүүлэгчээсээ мөнгийг нь салгаж авах хүч байна уу? _tАмжилтын түлхүүр хүчин зүйлс _tИх тооны хууль _tДомог ба бодит байдал, сайн ба муу мэдээ |
||
505 |
_r2. Биечилсэн борлуулалтын техникүүд _tБорлуулалтын үйл явц дахь таван түлхүүр үе шат _tТаван үе шат _tБорлуулалтын үе шатуудыг дамжих таван дүрэм _tКорпорацийн борлуулалтын сценарын товхимол _tКорпорацийн борлуулалтын сценарийн товхимлын бүлгүүд _tХолбоо тогтоох _tАнхны сэтгэгдэл бий болгох _tАнхны сэтгэгдэл төрүүлэх зүйлс _tХэл ярианы суваг: ''эхлээд яриул'' _tЭелдэг үгс харилцаа холбоо тогтоох хэрэгсэл болох нь _tДуу авианы суваг _tХарааны суваг _tҮйлчлүүлэгчийн хэрэгцээ ба боломжийг тандах нь _tҮр ашигтай асуулт тавих таван шалтгаан _tХаалттай асуултууд _tНээлттэй асуултууд _tАсуултуудын тэнцвэрт харьцаа _tАсуултын төрлүүдийн тухай товчхон _tАсуух арга техникүүд _tСпин асуулгын техник _tСонирхох буюу идэвхтэй сонсох техник _tИдэвхтэй сонсох үндсэн аргууд _tАрилжааны саналаа танилцуулах нь _uҮйлчлүүлэгчийг шинж чанараар биш, харин ашгаар нь өөртөө тат |
||
505 |
_t''СВ'' техник _tТанилцуулах гэж буй шинж чанаруудын сонголт _tХудалдан авагчийн оюун санаанд дүр төрхийг бүтээх _tСэтгэл хөдлөл ба логик _tБорлуулалтын танилцуулга барааг эргэлтэд оруулах нэг элемент болох нь _tХарилцан үйлчлэлийн зургаан цэг _tТанилцуулгынхаа оршил ба төгсгөлд юун тухай ярих ёстой вэ? _tАмжилттай танилцуулгад байх ёстой 12 элемент _tАсуултад хариулах: зөрчих ёсгүй долоон дүрэм _tТатгалзсан тохиолдлыг шийдвэрлэх _tАмжилтын томьёо: үйлчлүүлэгчийн үзэл бодлыг хүлээн зөвшөөрөх _tТатгалзсан саналд хандах худалдагчийн эерэг ба сөрөг хандлага _tТатгалзалтай санал нийлэх _tТатгалзсан саналд хариулах арга техник: Саналыг ойртуулах таван арга _tТатгалзлын төрлүүд _tҮнийн талаарх татгалзсан саналтай ажиллах техникүүд _tТатгалзсан саналд хариулах хариултын тактик _tБорлуулалтыг дуусгах _tҮндсэн зорилго _tСэтгэл хөдлөлийг нь дэмжих _tТөлөвлөөгүй худалдан авалт _tБорлуулалтыг дуусгах таван арга _tҮйлчлүүлэгч ''За'' гэж хэлсэн бол түүнийг дэмжээд өг! _tҮйлчлүүлэгч "үгүй" гэж хэлсэн ч гэсэн ярианаасаа ашиг гарга _tБорлуулалтын шатны хамгийн аюултай алдаанууд |
||
505 |
_r3. Мерчандайзинг: Чимээгүй борлуулалт _tХудалдан авагчдын зан төлөвт нөлөөлөх нь _tМерчандайзингийн хэрэглээ _tХудалдааны төлөөлөгч юу мэдэх шаардлагатай вэ? _tЖижиглэнгийн сүлжээтэй ажиллах үеийн мерчандайзингийн үндсэн дүрмүүд |
||
505 |
_r4. Телемаркетинг: 10+10 _tТелефон утасны боломж ба аюул _tҮйлчлүүлэгчтэй утсаар ярих 10 дүрэм _tТань руу үйлчлүүлэгч утасдах үед баримтлах 10 дүрэм |
||
505 |
_r5. Дээд зэргийн үйлчилгээ _tЦаг хугацааны дуудлага _tБарааны болон үйлчилгээний борлуулалт _tҮйлчилгээний чанарын түвшин _tДотоод маркетинг, гадаад ба дотоод үйлчлүүлэгчид _tДээд зэргийн үйлчилгээ үзүүлэх гурван алхам _tҮйлчлүүлэгчдээ төвлөрсөн байгууллагын зарчмууд _tХарамч хүн долоо дахин төлдөг _tҮйлчилгээний чанарын ''зөөлөн иж бүрдлүүд '' |
||
505 |
_r6. Арилжаа буюу үнийн хэлцэл _tМаксимум-хөтөлбөр ба минимум-хөтөлбөр _tАрилжааны үйл явц бол үзэгчгүй жүжиг _tХудалдан авагчийн үр дүнтэй стратегиуд _tХудалдагчийн үр дүнтэй стратегиуд _tАрилжааны ердийн нөхцөл дэх дүрмийн дагуух тоглоом _tХэлцэлд бэлтгэх _tХэлцлийн үед баримтлах гурван стратеги _tЗөвшилцөлд хүрэх замд тулгарах саад бэрхшээлүүд _tХэлцлийн явц дахь зуулчлал _tЗөвлөмж ба дүрмүүд |
||
505 |
_r7. Борлуулалт дахь нейролингвистикийн программчлал _tНейролингвистикийн эх үүсвэр _tХудалдан авагчид итгэл төрүүлэх аргууд _tХудалдан авагчийн анхаарлыг төвлөрүүлэх аргууд _tЭгшин зуур үйлчлэх нөхцөлийн бүрдүүлэх _tСэтгэлд хоногшсон худалдааны танилцуулгууд _tТанилцуулга хийх үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд _tТанилцуулгыг хэрхэн итгэл үнэмшилтэй болгох вэ? _tТатгалзсан саналтай ажиллах гайхалтай аргууд _tТатгалзсан саналтай ажиллах үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд |
||
505 |
_r8. Борлуулалтыг удирдах нь _tБорлуулалтыг удирдах гурван зорилго _tБорлуулалтын хэмжээг төлөвлөх _tХудалдааны төлөөлөгчдийн хүчин чармайлтыг зохицуулах нь _tТөлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх стратегиуд _tҮйлчлүүлэгчийн пирамид _tХудалдааны төлөөлөгчдийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах _tБорлуулалтын хэлтсийн удирдагчийн үүрэг _tБорлуулалтад оруулах хувь нэмэр ба худалдагчдын төрлүүд _tҮйлчлүүлэгчидтэй ажиллах технологи _tҮйлчлүүлэгчийн үнэнч байдлын гурван үе шат _tБорлуулалтын ажилтныг сургах, хянан болон идэвхжүүлэх _tБорлуулалтын ажилтнуудыг удирдах ''алтан стандартууд'' |
||
700 |
_aБатнасан Н. _eЕрөнхий редактор _9237 |
||
700 |
_aНомин М. _eОрчуулгын редактор _9238 |
||
700 |
_cАдъяа Н. _eТехник редактор _9239 |
||
700 |
_aАДМЭ _eХэвлэлийн эх бэлтгэсэн _9240 |
||
942 |
_2ddc _cBK |