000 | 02509nam a22002057a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c23810 _d23810 |
||
003 | MN-UlUAC | ||
005 | 20220909112201.0 | ||
008 | 210327b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-9919-501-21-1 | ||
040 | _cMNUAC | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a378 _bХ428 |
||
245 | _aХолимог сургалт - Чанартай дээд боловсрол | ||
260 |
_aУБ _c2020 |
||
300 | _a271х. | ||
365 | _b 7,300 | ||
505 |
_tТовчилсон үгсийн жагсаалт _tӨмнөх үг _tӨмнөх үг _tОршил _t1. Дээд боловсролын байгууллага (ДББ)-ын холимог сургалт явуулах чадавхыг бэхжүүлэх суурь тогтолцоо ба өөрийн үнэлгээний аргачлал _t2. Дорнод хятадын боловсролын их сургууль дахь холимог сургалт: Нааштай үр дүн ба тулгарч буй сорилтууд _t3. Туршилтаас тэсрэлт хүртэл: Баруун Австралийн их сургуулийн (UWA) холимог сургалтыг эрчимжүүлэх нь _t4. Холимог сургалт - Малайзын University Sains их сургууль дээр хэрэгжүүлэх бодлого _t5. Чиан Май Их сургуулийн Технологийн дэд бутэц холимог сургалтыг хэрхэн дэмжиж байгаа тухай _t6. Холимог сургалтыг удирдах, дэмжих: Наньян Технологийн Их Сургууль дахь сургалт, заах аргазүйн чадвар дээшлүүлэх төвийн кейс судалгаа _t7. Тэнхимийн хэмжээнд холимог сургалтын багш нарын мэргэжлийг дээшлүүлэх нь: Хонконгийн Боловсролын их сургууль дээр хийсэн судалгаа _t8. БНСУ-ын Сөүлийн Үндэсний Их Сургууль дахь холимог сургалтын түншлэл ба инновац _t9. Их сургуулийн өөрчлөлт ба холимог сургалтын нийлмэл загвар _t10. БНХАУ-ын таван их сургууль дээр холимог сургалтыг институтын түвшинд хэрэгжүүлж буй практик судалгааны жишээ _tНомзүй |
||
546 | _abkmon | ||
942 |
_2ddc _cBK |