000 02953nam a22002297a 4500
999 _c23217
_d23217
003 MN-UlUAC
005 20220223160020.0
008 200424b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919504038
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a210.1
_bЛ82
100 _aЛувсанцэрэн Г.
110 _aМОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ
245 _aНагаржунагийн философийн үзэл, төв үзлийн философийн онолын үндэс
_bБүтээл туурвилийн эмхэтгэл
_cЭрхлэн хэвлүүлсэн Ж.Лхагвадэмчиг
260 _aУБ
_bХэвл.-ийн газар байхгүй
_c2019
300 _a290 хуудас
440 _aПрофессорын эрдмийн өв
490 _aБоть 1
505 _tӨмнөх үг
_tОршил
_tАкадемич Г.Лувсанцэрэнгийн бүтээлийн жагсаалт
_tНАГАРЖУНАГИЙН ФИЛОСОФИЙН ҮЗЭЛ
_tОршил
_tУдиртгал
_tАсуудлыг авч үзэх нь
_tБуддын шашин ба буддын сэтгэхүй
_tБуддын философийн урсгалууд
_tНагаржунагийн намтар бүтээл
_tНагаржунагийн сургаалийн судлалд
_t"Хоосон чанарын далан шүлэгт"-ийн шинжилгээ
_tБуддын номлолыг хэрхэн ухаарах тухайд
_tФилософское учение нагарджуны
_tАшигласан ном зохиолын цэс
_tТӨВ ҮЗЛИЙН ФИЛОСОФИЙН ОНОЛЫН ҮНДЭС
_tУдиртгал
_tНагаржуна - мадхьямака философийг үндэслэгч
_tМадхьямакагийн хөгжлийн үе шат, ном зохиол
_tМадхьямака судлалын тойм
_tҮнэхээр эс бүтэхүй
_tШүтэн барилдахуй
_tХоосон чанар - бүхний үндэс
_tХоёр үнэний сургаал: үнэмлэхүй хийгээд янагуухуй
_tМадхьямака онол Монгол оронд дэлгэрэн хөгжсөн нь
_tХэтрүүлэгчийн таалал - хиргүй ухаан
_tНагаржунагийн нийгэм - ёс суртахууны үзлээс
_tМонгол төрийн сэтгэлгээний төв голч уламжлалын тухайд
_tТөв үзлийн арга зүй
_tМадхьямака болон өрнийн философийн зарим харьцуулал
_tМадхьямака ба Элейн философи, Гераклит
_tНагаржуна, Кант хийгээд Гегель
_tНагаржуна ба Виттгенштейний үзлийн зарим харьцуулал
_tДүгнэлт
_tНом зүй
_tАкадемич Г.Лувсанцэрэнгийн гурван үеийн намтар
942 _2ddc
_cBK