000 | 02953nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c23217 _d23217 |
||
003 | MN-UlUAC | ||
005 | 20220223160020.0 | ||
008 | 200424b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a9789919504038 | ||
040 | _cMNUAC | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a210.1 _bЛ82 |
||
100 | _aЛувсанцэрэн Г. | ||
110 | _aМОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ | ||
245 |
_aНагаржунагийн философийн үзэл, төв үзлийн философийн онолын үндэс _bБүтээл туурвилийн эмхэтгэл _cЭрхлэн хэвлүүлсэн Ж.Лхагвадэмчиг |
||
260 |
_aУБ _bХэвл.-ийн газар байхгүй _c2019 |
||
300 | _a290 хуудас | ||
440 | _aПрофессорын эрдмийн өв | ||
490 | _aБоть 1 | ||
505 |
_tӨмнөх үг _tОршил _tАкадемич Г.Лувсанцэрэнгийн бүтээлийн жагсаалт _tНАГАРЖУНАГИЙН ФИЛОСОФИЙН ҮЗЭЛ _tОршил _tУдиртгал _tАсуудлыг авч үзэх нь _tБуддын шашин ба буддын сэтгэхүй _tБуддын философийн урсгалууд _tНагаржунагийн намтар бүтээл _tНагаржунагийн сургаалийн судлалд _t"Хоосон чанарын далан шүлэгт"-ийн шинжилгээ _tБуддын номлолыг хэрхэн ухаарах тухайд _tФилософское учение нагарджуны _tАшигласан ном зохиолын цэс _tТӨВ ҮЗЛИЙН ФИЛОСОФИЙН ОНОЛЫН ҮНДЭС _tУдиртгал _tНагаржуна - мадхьямака философийг үндэслэгч _tМадхьямакагийн хөгжлийн үе шат, ном зохиол _tМадхьямака судлалын тойм _tҮнэхээр эс бүтэхүй _tШүтэн барилдахуй _tХоосон чанар - бүхний үндэс _tХоёр үнэний сургаал: үнэмлэхүй хийгээд янагуухуй _tМадхьямака онол Монгол оронд дэлгэрэн хөгжсөн нь _tХэтрүүлэгчийн таалал - хиргүй ухаан _tНагаржунагийн нийгэм - ёс суртахууны үзлээс _tМонгол төрийн сэтгэлгээний төв голч уламжлалын тухайд _tТөв үзлийн арга зүй _tМадхьямака болон өрнийн философийн зарим харьцуулал _tМадхьямака ба Элейн философи, Гераклит _tНагаржуна, Кант хийгээд Гегель _tНагаржуна ба Виттгенштейний үзлийн зарим харьцуулал _tДүгнэлт _tНом зүй _tАкадемич Г.Лувсанцэрэнгийн гурван үеийн намтар |
||
942 |
_2ddc _cBK |