000 02271nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _cNULL
035 _a25129
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a658
_bА 751
100 _aАриунзаяа Б.
245 0 _aУрлагийн байгууллагад дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх боломж
_bУдирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cУдирд.Ж.Эрхэмтөгс; Шүүмж.М.Заяа
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2018
300 _a81х.
_b+ зураг,хүснэгт
_c0
490 _v0
500 _aУдирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
504 _a0
505 _aНэгдүгээр бүлэг:Дижитал макетингийн онол,арга зүйн үндэс/Маркетинг,маркетингийн шинэ чиглэл,дижитал маркетингийн хөгжлийн чиг хандлага,олон улсын туршлаг, дижитал маркетингийн арга хэрэгсэл,нэвтрүүлэх арга зүй/ Хоёрдугаар бүлэг:УДБЭТ-н маркетингийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа /УДБЭТ-н гадаад орчны судалгаа, УДБЭТ-н маркетингийн үйл ажиллагааны өнөөгийн байдал,үзэгчдийн дижитал маркетингийн арга хэрэгсэлд хандах хандлагыг судалсан үр дүн/ Гуравдугаар бүлэг:УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх арга зам/УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх бодлого,стратеги, УДБЭТ-н дижитал маркетингийг хэрэгжүүлэх арга зам,санал зөвлөмж/
520 _aУдирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
653 _aменежмент маркетитнг удирдахуйн ухаан магистрын ажил
700 _a0
942 _2ddc
_cMA
999 _c21783
_d21783