000 02083nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
035 _a22662
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a658.8 А 645
_b0
100 _aТуул Н.
245 0 _aСоёл урлагийн салбарын хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа /Музейн салбарын жишээн дээр/
_bСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cЭ/Ш-ний удирдагч Л.Оюунцэцэг; Шүүмжлэгч Б.Нарангэрэл
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2016
300 _a78х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
504 _a0
505 _aХэрэглэгчийн зан төлөв үндсэн ойлголт, онолын чиг хандлага, Соёл урлагийн салбарын хэрэглэгчийн зан төлөвийн онцлог, Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгааны арга зүй Музейн салбарын өнөөгийн байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа, Музейн салбарт хэрэглэгчийн зан төлөвт нөлөөлөх хүчин зүйлсийн шинжилгээ Музейн маркетингийг боловсронгуй болгох чиг хандлага, Музейн хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагын загвар, Музейн маркетингийн хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагыг боловсронгуй болгох арга зам
520 _aСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
653 _aхэрэглэгчийн зан төлөв музей магистрын ажил
700 _a0
942 _2ddc
_cMA
999 _c19213
_d19213