000 02061nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
035 _a18665
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a658 П 915
_b0
100 _aПүрэвсүрэн М.
245 0 _aУрлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр/
_bСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cЭ/Ш-ний удирдагч Ч.Дашдаваа ; Шүүмжлэгч Н.Борхүү
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2004
300 _a59х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
504 _a0
505 _a1-р бүлэгт, Маркетингийн тухай ойлголт, маркетингийн удирдлагын үндсэн элементүүд, УДЭТ"ын маркетингийн үйл ажиллагааны одоогийн байдал, Маркетингийн хөтөлбөр нь маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх гол арга зам мөн, 2-р бүлэгт, Маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол, Зах зээл дэх оюуны соёлын эрэлт хэрэгцээний судалгаа, УДЭТ-ын өнөөгийн дүр төрх, 3-р бүлэгт, УДЭТ-ын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөлтийн үндсэн бодлого, УДЭТ-ын маркетингийн төлөвлөгөө
520 _aСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
653 _aурлагийн байгууллага маркетинг магистрын ажил
700 _a0
942 _2ddc
_cMA
999 _c13900
_d13900