000 02428nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c6000
035 _a18226
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a910 Г 631
_b0
100 _a0
245 0 _aГранд Тур (Grand Tour) 2010
_bАялал жуулчлалын улсын олимпиадын "Спорт аялал жуулчлалын маркетинг" сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурлын эмхтгэл
_cЭмхт. Н.Сарангарав, Д.Батболд
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2011
300 _a130х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _a0
504 _a0
505 _aМонгол орны баруун бүсэд бартаат замын аяллыг хөгжүүлэх боломж, Халхын дундад ба дарьгангын талархаг мужид гольфын аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх нь, Дарвуулт тэргэнцэрийн аяллыг монгол хөгжүүлэх нь, Спорт аялал жуулчлалын маркетинг-дугуйн аялал, Монголд оронд агаарын бөмбөлгөөр хөөрөх аяллыг хөгжүүлэх боломж, Амьтанд тулгуурласан спорт аяллын төрөл, Явган аялал, Монгол орны уулын аялал жуулчлалын асуудалд, Керлингийн спорт аялал жуулчлалыг монгол оронд хөгжүүлэх маркетингийн асуудалд Морин аялал жуулчлалын маркетинг, Мото спорт аяллын маркетинг, Спорт аялал жуулчлалын маркетинг, Нохойн чарганы аялал, Спорт аялал жуулчлалын маркетингийн SIVA загвар, Монголд далбаат тэшүүрийн аялал хөгжүүлэх боломж, Морин спорт аялал жуулчлал, Спорт аялал жуулчлалын маркетинг, Grand Tour 2010 аялал жуулчлалын улсын олимпиадын центавр тэмцээн
520 _aNULL
653 _aаялал жуулчлал спорт аялал жуулчлал эрдэм шинжилгээний хурал
700 _a0
942 _2ddc
_cBK
999 _c13481
_d13481