000 05717nam a22004817a 4500
999 _c12671
_d12671
003 MN-UlUAC
005 20230510142447.0
008 230510220129999mp acoegrfa6|| |||| mon 0 mon d
020 _c29900
_a9789996206887
_qХатуу хавтастай
035 _a17177
040 _cMN-UlUAC
_aMN-UlUAC
_bmon
_dMN-UlUAC
_erda
041 _amon
043 _ae-uk-en
_aa-mp---
082 _221
_a100'077
_bФ561 2012
245 0 _aФилософи :
_bАгуу сэтгэмжүүдийг энгийнээр тайлбарлах нь /
_cОрчуулсан: Б. Батчулуун
250 _aАнхны хэвлэлт
264 1 _aУлаанбаатар
_bМонсудар ХХК
_c2012
264 4 _cCopyright © Dorling Kindersley Limited, 2011
_cCopyright © Монсудар ХХК, 2012
300 _a352 хуудастай.
_bЗурагтай
_c24 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aФилософи нь олон түмний ойлгодог шиг зөвхөн суут болон этгээд хачин сэтгэлгээтэй хүмүүст хамаатай юм биш. Өдөр тутмын үйл ажиллагаанаас хөндийрч, амьдрал болон ертөнц гэдэг юу юм бэ гэсэн эргэцүүлэлд автсан хэн бүхэн философидож байна гэсэн үг.
504 _aЛавлагаа (хуудас 330-339), Товч толь (хуудас 340-343), Индекстэй (хуудас344-350)
505 _aЭртний дэлхий дахин ХТӨ 700-ХТ 250 он --
505 _aДундад зуун 250-1500 он --
505 _aСэргэн мандалт ба оюун ухааны эрин үе 1500-1750 он --
505 _aХувьсгалын эрин үе 1750-1900 он --
505 _aШинэ үе 1900-1950 он --
505 _aОрчин үеийн философи 1950 оноос өнөөг хүртэл --
520 _aХүмүүс бид төрөлхөөсөө л сониуч зантай тул хүрээлэн буй ертөнц. түүнд өөрсдийн эзлэх байр суурийн талаар гайхширсаар ирсэн. Хүмүүст эхлээд гайхширах, дараа нь учрыг олоход тусалдаг оюун ухаан хэмээх хүчирхэг зэвсэг байдаг. Хэдийгээр олж амжаагүй ч гэлээ оюун ухаанаа бид тухайн зүйлийнхээ учрыг бүрэн ажиллуулж л байгаа бол философидож байна гэсэн үг. Философийг төгс хариулт гэхээсээ илүү тийм хариултыг олох гэсэн уйл явц гэж үзүүштэй. Философи нь нийтээр хүлээн зөвшөөрсөн үзэл уламжлалт бодол санааг уг дуугуй хүлээн авахаасаа илүү тэдгээрийн талаар дахин дахин эргэцүүлж байдаг. Эртний Грек, Хятадын анхны Философичид аливаа юмс үзэгдлийн талаарх шашин болон ёс заншлын уламжлалт баримтлалд сэтгэл үл ханаж, тэдгээрт таарах рациональ хариултыг эрэн хайж байсан хүмүүс байлаа. Бид өөрсдийн бодол санааг найз нөхөд, хамтран ажиллагсадтайгаа хуваалцаж, маргаж, тэр ч бүү хэл хийсэн дүгнэлтээ заадаг биш харин тухайн дүгнэлтэд хүрсэн арга замынхаа турш заадаг "урсгал", "сургуулийг" байгуулдаг. Ийм сургуульд суралцагчид шуумжилж, өөрийн бодлыг илэрхийлж сурснаар хуучин сэтгэлгээг өөрчилж, шинэ, өөр үзэл санааг бий болгоно. Философич хүн ганцаараа л үзэл онолоо боловсруулдаг гэсэн буруу ойлголт нийтийн дунд байдаг. Хүмүүстэй маргаж, анализ хийж, шуумжилж, бусдын үзэл санаатай харьцуулсны дунд шинэ үзэл санаа үүсдэг билээ. Маргаан ба харилцан яриа Сократ энэ талаар гаргуун философич байжээ. Түүний бичмэл өв, тэр ч бүү хэл сэтгэлгээнийх нь дүгнэлт болсон томоохон санаа оноо үлдээгээгүй. Гайхаж эргэлзэх нь философич хүний хамгийн гол шинж ; философи үүнээс л эхэлдэг. Плато
546 _aМонгол
_b(Кирил)
653 1 _aфилософи
653 1 _aНэн эртнээс өнөөг хүртэлх
653 1 _aХялбар ойлголт
653 1 _aМэдлэг бол хүч
653 1 _aХэл бол арьс
700 1 _aBatchuluun, B.
_9342
_eOrchuulsan
_q(Baldandorzhiĭn)
700 1 _aMȯnkhtui︠a︡a, Ch.
_eKhėvlėliĭn gazryn redaktor
_91501
880 1 0 _6245-01/(N
_aFilosofi :
_bAguu setgemzhuudiig engiineer tailbarlakh n' /
_cOrchuulsan: B. Batchuluun ; Khėvlėliĭn gazryn redaktor: Ch. Mȯnkhtui︠a︡a,
880 1 0 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar
_bMonsudar KhKhK
_c2012
_cCopyright © Dorling Kindersley Limited, 2011
_cCopyright © Monsudar KhKhK, 2012
942 _2ddc
_cBK