000 02207nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _cNULL
035 _a17066
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a658 Г 95
_b0
100 _aГэрэл Б.
245 0 _aТеатрын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгоход зар сурталчилгааны гүйцэтгэх үүрэг, тулгамдсан асуудлууд
_b0
_cЭ/Ш-ний удирдагч Ж.Долгорсүрэн; Шүүмжлэгч Д.Дагвадорж
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2008
300 _a91х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
504 _a0
505 _a1-р бүлэгт: Идэвхижүүлэлт түүний хэлбэрүүд, Зар сурталчилгаанд тавигдах шаардлага, ангилал тэдгээрийн онцлог, Зар сурталчилгааны зохион байгуулалт, түүнд олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийг ашиглах нөхцөл, боломж, 2-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны бодлого төлөвлөлт, Зар сурталчилгааны нийгэм-эдийн засгийн болон хууль эрх зүйн үндсэн актууд, 3-р бүлэгт: Драмын театрын маркетинг, зар сурталчилгааны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ, Соёл урлагийн цэнгээнт нэвтрүүлгүүдийн судалсан байдал, 4-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны арга техник, Зар сурталчилгааг боловсронгуй болгох шинэлэг арга хэлбэрүүд
520 _aСоёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
653 _aтеатр маркетинг за сурталчилгаа магистрын ажил
700 _a0
942 _2ddc
_cMA
999 _c12575
_d12575