000 | 01891nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c12497 _d12497 |
||
003 | MN-UlUAC | ||
005 | 20221216130037.0 | ||
008 | 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _cNULL | ||
035 | _a16927 | ||
040 | _cMNUAC | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a780 _bМ 819 |
||
100 |
_aМөнхтулга Л. _9137 |
||
245 | 0 |
_aКонцертмейстрийн ур зүйн Монгол дахь үүсэл хөгжил, явц _b0 _cЭ/Ш-ний удирдагч Л.Замбага |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУБ _b0 _c2010 |
||
300 |
_a54х.хавс.7х _b0 _c0 |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aУрлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл | ||
504 | _a0 | ||
505 | _a1-р бүлэг Монголын уламжлалт хамсраа хөгжим, Хувьсгалаас хойших үеийн хамсраа хөгжим, 2-р бүлэгт, Концертмейстрийн ур зүйн онцлог шинж, өнөөгийн байдал, Монгол дахь концертмейстрийн ур зүйн өнөөгийн хөгжилд Б.Шаравын романсууд хамааралтай болох, "Толь", "Миний шүтээн", "Үүл, бороо, цэцэг гурав" романсуудын хөгжимдөх ур зүйгээр дамжуулан энгийн сонсогчдод сонгодог хөгжмийн боловсрол болон концертмейстрийн үүргийн талаарх мэдлэгийг түгээх нь | ||
520 | _aУрлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл | ||
653 | _aКонцертмейстер магистрын ажил | ||
700 |
_a0 _9138 |
||
942 |
_2ddc _cMA |