000 01891nam a22003257a 4500
999 _c12497
_d12497
003 MN-UlUAC
005 20221216130037.0
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _cNULL
035 _a16927
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a780
_bМ 819
100 _aМөнхтулга Л.
_9137
245 0 _aКонцертмейстрийн ур зүйн Монгол дахь үүсэл хөгжил, явц
_b0
_cЭ/Ш-ний удирдагч Л.Замбага
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2010
300 _a54х.хавс.7х
_b0
_c0
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aУрлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
504 _a0
505 _a1-р бүлэг Монголын уламжлалт хамсраа хөгжим, Хувьсгалаас хойших үеийн хамсраа хөгжим, 2-р бүлэгт, Концертмейстрийн ур зүйн онцлог шинж, өнөөгийн байдал, Монгол дахь концертмейстрийн ур зүйн өнөөгийн хөгжилд Б.Шаравын романсууд хамааралтай болох, "Толь", "Миний шүтээн", "Үүл, бороо, цэцэг гурав" романсуудын хөгжимдөх ур зүйгээр дамжуулан энгийн сонсогчдод сонгодог хөгжмийн боловсрол болон концертмейстрийн үүргийн талаарх мэдлэгийг түгээх нь
520 _aУрлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
653 _aКонцертмейстер магистрын ажил
700 _a0
_9138
942 _2ddc
_cMA