000 03482nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
035 _a14914
040 _cMNUAC
041 _a0
082 _221
_a370 Х-40
_b0
100 _aХо сон хэ
245 0 _aМонгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа
_b0
_cУдирд. Ч.Пүрэвдорж
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2009
300 _a50 х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aОнолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт
504 _a0
505 _a0
520 _aОнолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. | Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт
653 _aХо Сон Хэ Монгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа Магистрын диплом Диплом
700 _a0
942 _2ddc
_cMA
999 _c10407
_d10407