000 | 03482nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c5000 | ||
035 | _a14914 | ||
040 | _cMNUAC | ||
041 | _a0 | ||
082 |
_221 _a370 Х-40 _b0 |
||
100 | _aХо сон хэ | ||
245 | 0 |
_aМонгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа _b0 _cУдирд. Ч.Пүрэвдорж |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУБ _b0 _c2009 |
||
300 |
_a50 х. _b0 _c0 |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aОнолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт | ||
504 | _a0 | ||
505 | _a0 | ||
520 | _aОнолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. | Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт | ||
653 | _aХо Сон Хэ Монгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа Магистрын диплом Диплом | ||
700 | _a0 | ||
942 |
_2ddc _cMA |
||
999 |
_c10407 _d10407 |