000 02288nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
035 _a14860
040 _cMNUAC
041 _a0
082 _221
_a025 Б 38
_b0
100 _aБаяндэлгэр Л.
245 0 _aБоловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны ном хэвлэлийн ангиллын харьцуулсан судалгаа
_b0
_cУдирд. Ж.Цэзэн
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2010
300 _a68 х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aБоловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны салбарын бүрэлдэхүүн, ангиллын асуудал болон номын сангийн аравтын ангилал ба Дьюигийн аравтын ангилал дахь ангиллын заалтыг харьцуулан судалсан байна. Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны тухай ойлголт, тодорхойлолт Орчин үеийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагаар ангилах Монголын боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны бүрэлдэхүүн
504 _a0
505 _a0
520 _aБоловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны салбарын бүрэлдэхүүн, ангиллын асуудал болон номын сангийн аравтын ангилал ба Дьюигийн аравтын ангилал дахь ангиллын заалтыг харьцуулан судалсан байна. | Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны тухай ойлголт, тодорхойлолт Орчин үеийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагаар ангилах Монголын боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны бүрэлдэхүүн
653 _aБаяндэлгэр Л. Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны ном хэвлэлийн ангиллын харьцуулсан судалгаа Магистрын диплом Диплом
700 _a0
942 _2ddc
_cMA
999 _c10353
_d10353