000 | 02288nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c5000 | ||
035 | _a14860 | ||
040 | _cMNUAC | ||
041 | _a0 | ||
082 |
_221 _a025 Б 38 _b0 |
||
100 | _aБаяндэлгэр Л. | ||
245 | 0 |
_aБоловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны ном хэвлэлийн ангиллын харьцуулсан судалгаа _b0 _cУдирд. Ж.Цэзэн |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУБ _b0 _c2010 |
||
300 |
_a68 х. _b0 _c0 |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aБоловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны салбарын бүрэлдэхүүн, ангиллын асуудал болон номын сангийн аравтын ангилал ба Дьюигийн аравтын ангилал дахь ангиллын заалтыг харьцуулан судалсан байна. Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны тухай ойлголт, тодорхойлолт Орчин үеийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагаар ангилах Монголын боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны бүрэлдэхүүн | ||
504 | _a0 | ||
505 | _a0 | ||
520 | _aБоловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны салбарын бүрэлдэхүүн, ангиллын асуудал болон номын сангийн аравтын ангилал ба Дьюигийн аравтын ангилал дахь ангиллын заалтыг харьцуулан судалсан байна. | Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны тухай ойлголт, тодорхойлолт Орчин үеийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагаар ангилах Монголын боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны бүрэлдэхүүн | ||
653 | _aБаяндэлгэр Л. Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны ном хэвлэлийн ангиллын харьцуулсан судалгаа Магистрын диплом Диплом | ||
700 | _a0 | ||
942 |
_2ddc _cMA |
||
999 |
_c10353 _d10353 |