000 02541nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
035 _a14842
040 _cMNUAC
041 _a0
082 _221
_a025 С 555
_b0
100 _aСолонго Э.
245 0 _aНомын сангийн үйлчилгээний маркетингийг боловсронгуй болгох зарим асуудал
_b0
_cУдирд. К.Жапах
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2007
300 _a62 х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aЭнэхүү магистрын дипломын ажлыг ШУТИС-ийн төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна.Номын сангийн маркетингийн хөгжил ба үйлчилгээний зарим асуудал, номын сангийн маркетинг ба үйлчилгээний өнөөгийн байдал, номын сангийн үйлчилгээний маркетингийг боловсронгуй болгох чиглэлийг багтаасан байна. Номын сангийн нийгэм-соёлын үүрэг, ач холбогдол Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Номын сангийн маркетингийн хөгжил ба үзэл баримтлал
504 _a0
505 _a0
520 _aЭнэхүү магистрын дипломын ажлыг ШУТИС-ийн төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна.Номын сангийн маркетингийн хөгжил ба үйлчилгээний зарим асуудал, номын сангийн маркетинг ба үйлчилгээний өнөөгийн байдал, номын сангийн үйлчилгээний маркетингийг боловсронгуй болгох чиглэлийг багтаасан байна. | Номын сангийн нийгэм-соёлын үүрэг, ач холбогдол Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Номын сангийн маркетингийн хөгжил ба үзэл баримтлал
653 _aСолонго Э. Магистрын диплом Диплом Номын сан Номын сангийн үйлчилгээний маркетингийг боловсронгуй болгох зарим асуудал
700 _a0
942 _2ddc
_cMA
999 _c10336
_d10336