000 02861nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c3000
035 _a14836
040 _cMNUAC
041 _a0
082 _221
_a910 Д 384
_b0
100 _aДарьсүрэн Р.
245 0 _aЗочид буудлын үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлэх нь
_b0
_cУдирд. Ч.Мөнхжаргал
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2005
300 _a53 х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aЭнэхүү бакалаврын дипломыг ажлыг Глоб, Марко поло зочид буудлуудын жишээн дээр бичсэн байна. Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын асуудал, Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замыг багтаасан байна. Ажил, үйлчилгээний тухай ерөнхий ойлголт Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний ялгаа Зочид буудлын үйлчилгээ, чанарыг дээшлүүлэх арга зам Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын хяналт Глоб, Марко поло зочид буудлуудын үйлчилгээний өнөөгийн байдал Зочид буудлын үйлчилгээний чанарт хийсэн дүн шинжилгээ Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам
504 _a0
505 _a0
520 _aЭнэхүү бакалаврын дипломыг ажлыг Глоб, Марко поло зочид буудлуудын жишээн дээр бичсэн байна. Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын асуудал, Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замыг багтаасан байна. | Ажил, үйлчилгээний тухай ерөнхий ойлголт Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний ялгаа Зочид буудлын үйлчилгээ, чанарыг дээшлүүлэх арга зам Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын хяналт Глоб, Марко поло зочид буудлуудын үйлчилгээний өнөөгийн байдал Зочид буудлын үйлчилгээний чанарт хийсэн дүн шинжилгээ Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам
653 _aДарьсүрэн Р. Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлэх нь Диплом Бакалаврын диплом
700 _a0
942 _2ddc
_cDA
999 _c10332
_d10332