000 02388nam a22002657a 4500
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c3000
035 _a14820
040 _cMNUAC
041 _a0
082 _221
_a306 Б 381
_b0
100 _aБаярцэнгэл Г.
245 0 _aСоёлын байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн урамшууллыг оновчтой хэрэглэх нь
_b0
_cУдирд.Ш.Оюундэлгэрэх
250 _a0
260 _aУБ
_b0
_c2008
300 _a56 х.
_b0
_c0
490 _v0
500 _aЭнэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог
504 _a0
505 _a0
520 _aЭнэхүү бакалаврын дипломын ажлыг Улаанбаатар хотын Д. Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн жишээн дээр бичсэн байна. | Маркетингийн харилцаа ба идэвхижүүлэлт Борлуулалтын урамшууллын арга хэлбэр номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог Д.Нацагдоржийн нэрэмжит хотын төв номын сангийн өнөөгийн байдал, маркетингийн үйл ажиллагаа Номын сангийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог
653 _aБаярцэнгэл Г. Соёлын байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн урамшууллыг оновчтой хэрэглэх нь Бакалаврын диплом Диплом
700 _a0
942 _2ddc
_cDA
999 _c10316
_d10316