Нарантуяа, Ж. Жамцын

Өөрчлөлт шинэчлэлт ба боловсролын менежер / Редактор: Р. Бандий - 93 хуудастай. Зураг, хүснэгт, графиктай 29 см

Боловсролын өөрчлөл, шинэчлэлтийн эцсийн хувь заяа, үр үн нь тус салбарын макро, мезо, микро түвшний удирдлага, менежерүүдийн мэдлэг, чадвар, манлайлалаас ихээхэн хамаарах болсон...
...Менежментийг зах зээлийн өрсөлдөөнт эдийн засгийн нөхцөл дэх удирдлага хэмээн ойлгох юм бол боловсролын менежментийн гол зорилго тогтворгүй, хувьсамтгай нөхцөлд боловсролыг үндэсний, салбар, орон нутаг, байгууллагын түвшинд манлайлан удирдаж, шинэчлэл хөгжлийн уур амьсгал бүрдүүлж, зохион байгуулалтын оновчтой бүтэц, арга, технологийг бий болгоход оршино.


Монгол Кирил



өөрчлөлт шинэчлэлт боловсрол боловсролын менежер боловсролын шинэчлэлт

370.2 / Н294 2002