TY - BOOK AU - Котлер, Ф. AU - Bu̇rėn,N. AU - Sozhilmaa,L. AU - Sugar,D. TI - Маркетингийн үндэс: Хоёрдугаар дэвтэр U1 - 658.802 21 PY - 1991/// CY - Улаанбаатар PB - Эрдэм ХХК KW - Маркетингийн үндэс KW - маркетинг эдийн засаг KW - эдийн засгийн ухаан N1 - Хоёрдугаар дэвтэр: Бүлэг 6. Үйлдвэрийн газрын зах зээл ба үйлдвэрээ төлөөлсөн худалдан авагчийн төлөв байдал; Аж үйлдвэрийн зориулалттай барааны зах зээл; Зуучлах худалдаачдын зах зээл; Улсын албан байгууллагуудын зах зээл; Бүлэг 7. Зах зээлийн сегментчлэл, зорилтот сегментүүдийг шилж сонгох, барааны нэр төрөл бүрдүүлэх; Зах зээлийг сегменчлэх; Зах зээлийн зорилтот сегментүүдийн сонголт; Зах зээл дээр барааны нэр төрлийг бүрдүүлэх; Бүлэг 8. Бараа бүтээхүй: Бараа, барааны таних тэмдэг, сав боодол, үйлчилгээ; Бараа гэж юу вэ?; Барааны ангиллын үндсэн төрөл; Барааны таних тэмдгийг ашиглах тухай шийдвэр; Барааны сав боодлын тухай шийдвэр; Хаяглалтын тухай шийдвэр; Түншүүдэд үйлчлэх тухай шийдвэр; Барааны нэр төрлийн тухай шийдвэр; Барааны нэрийн цогцсын тухай шийдвэр; Бүлэг 9. Бараа бүтээхүй: Шинэ бараа бүтээх болон түүний амьдралын мөчлөгийн асуудалд хандах нь; Шинэ бараа бүтээх стратеги; Барааны амьдралын мөчлөгийн үе шатанд хандах нь; Бүлэг 10. Барааны үнэ тогтоох: Үнэ бүрдүүлэлтийн бодлого, зорилтууд; Зах зээлийн өөр өөр хэв маяг дахь үнэ бүрдүүлэлт; Үнэ бүрдүүлэлтийн зорилтыг тодорхойлох; Эргэлтийг тодорхойлох; Зардал тооцох; Өрсөлдөгчийн бараа ба үнийн судалгаа; Үнэ бүрдүүлэлтийн аргын сонголт; Эцсийн үнэ тогтоох N2 - Маркетинг ER -