TY - BOOK AU - Ганшагай, Б., Сайн-Од, С. AU - Ganshagaĭ, B. AU - Batsu̇kh, T︠S︡. ED - Санхүү Эдийн Засгийн Дээд Сургууль TI - Маркетингийн тест: 600 тест SN - 9789992984740 U1 - 658.8'076 21 PY - 2009/// CY - Улаанбаатар PB - Стартлайн ХХК KW - маркетинг KW - тест KW - мэдлэгээ бататгах N1 - Маркетингийн үндсэн ойлголтуудын хүрээнд 12 бүлэгт хуваагдсан, нийт 600 гаруй тестийг агуулсан, Тестийн чанар хялбараас хэцүү рүү чиглэгдсэн, маркетингийн онол болон кейсүүдийг агуулсан бүтээл юм; Маркетингийн үндсэн ойлголтууд -- Маркетингийн орчин -- Стратеги төлөвлөлт ба маркетингийн үйл ажиллагаа -- Хэрэглээний зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Бизнесийн зах зээл ба худалдан авагчдын зан төлөв -- Өрсөлдөөнд давуу тал бий болгох нь -- Маркетингийн мэдээллийн систем, судалгаа -- Зорилтот зах зээл -- Бүтээгдэхүүн ба брэндийн ойлголт -- Бүтээгдэхүний үнийн тухай ойлголт -- Маркетингийн суваг -- Маркетингийн нэгдсэн харилцаа -- Тестийн хариу N2 - Тестийг бөглөхийн өмнө та маркетингийн чиглэлийн ном сурах бичгүүдийг уншиж танилцсан байхын сацуу маркетингийн үндэс хичээлийн ойлголтыг эзэмшсэн байх ER -