Баярмаа, Д.

Маркетинг : Онол, хэрэглээ / Хянан тохиолдуулсан: Л. Оюунцэцэг, Л. Отгонцэцэг ; Техник редактор: П. Цэндсүрэн - 5 дахь хэвлэл - 374 хуудастай. Зурагтай (Зарим нь өнгөт) 25 см

- Орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлууд...
- Олон улсын нэртэй брэндүүдийн зэрэгцээ монголын бизнесийн байгууллагуудын жишээнүүд ...
- Бүлэг бүрийн ард товч дүгнэлт ба мэдлэг бататгах тест...
- Маркетингийн нэр томьёоны англи-орос-монгол толь ...
- Монголын маркетерүүдийн зөвлөмжүүд...

Номзүйн лавлахтай

Маркетинг ба түүний хөгжил -- Маркетингийн орчин -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн мэдээлэлийн систем -- Хэрэглэгчийн зах зээл, хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөв -- Байгууллагын зах зээл, байгууллагын худалдан авах зан төлөв -- Зах зээлийн сегмечтчилэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт -- Маркетингийн иж бүрдэл : Бүтээгдэхүүн -- Маркетингийн иж бүрдэл : Үнэ -- Маркетингийн иж бүрдэл : Хуваарилалт -- Маркетингийн иж бүрдэл -- Идэвхжүүлэлт -- Олон улсын маркетинг : Орчин үеийн хандлагууд -- Монголын маркетерүүдийн оюутнуудад зориулсан зөвлөмж -- Маркетингийн нэр томъёоны англи-орос-монгол толь -- Ашигласан материал

Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээлийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчдын зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.

Номын бас нэг онцлог нь маркетингийн онолыг Монгол дахь хэрэглээтэй хослуулан сүүлийн үеийн гадаадын нэртэй сурах бичгүүдийг ашиглан бичиж их, дээд сургуулийн "Маркетингийн үндэс" хичээлийн бүрэн агуулгыг багтаасан бөгөөд бүлэг бүрийн ард товч дүгнэлт ба мэдлэг бататгах тест, номын төгсгөлд зах зээлд өргөн хэрэглэгддэг маркетингийн нэр томъёонуудыг англи, орос, монгол утгуудын хамт оруулснаараа онцлогтой.



Монгол (Кирил)

9789992911786 18000


Маркетингийн--хөгжил, төлөвлөгөө
Маркетингийн--Бүтээгдэхүүний судалгаа
Маркетингийн--толь бичиг

маркетинг

658.8'077 / Б384 2012