Отгонсүрэн, Я.
Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг : Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт /
Редактор: Н. Батнасан
- 3 дахь хэвлэл
- 268 хуудастай. Зурагтай 24 см
Өнөөдөр орнуудын зах зээлийн харилцаанд байгууллагын маркетингийн удирдлагын процессыг бодит зүйл болгон хэрэгжүүлэх ажил эрчимтэй хөгжиж байна гэж судлаачид дүгнэж байгаа бегеед дэлхий дахинаа амжилт олж буй олон арван алдартай бизнесийн байгууллагын нэрийг дурдаж болно. Харин байгууллагын маркетингийн олон асуудлууд түүний дотор ашгийн бус байгууллагын маркетингтай холбоотой нарийн судалгаа дутагдалтай байгаа нь энэ хүрээний хувьд сонирхол татсан асуудал байсаар байна.
Номзүйтэй
Байгууллагын маркетингийн мөн чанар, онцлог -- Байгууллага худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах процесс -- Худалдах, худалдан авах професс -- Байгууллагын зах зээл дэх маркетингийн судалгаа -- Байгууллагын зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ба бүтээгдэхүүн хүргэлт -- Байгууллагын борлуулалтын албаны удирдлага -- Бүтээгдэхүүний стратеги ба шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах нь -- Үнийн стратеги -- Байгууллагын хуваарилалтын сувгийн удирдлага -- Байгууллагын маркетингийн удирдлагын зохион байгуулалт -- Маркетингийн хяналтын систем
Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлдээ гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог; байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал; байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол; зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гунзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан толилуулахыг хичээсэн болно.
Монгол (Кирил)
9789996214172 15000
маркетинг харилцааны маркетинг
658.8'077 / О-535 2012