Сергей Ребрик
Борлуулах урлаг
Борлуулах урлаг
Сергей Ребрик ; Эмхэтгэгч: Д. Амгаланбаатар ; Ерөнхий редактор: Н. Батнасан ; Орчуулгын редактор: М. Номин ; Техник редактор: Н. Адъяа ; Хэвлэлийн эх бэлтгэсэн: АДМЭ
- 178 хуудас 21 см
Гарчиг Өмнөх үг Танд үйлчлүүлэгчээсээ мөнгийг нь салгаж авах хүч байна уу? Амжилтын түлхүүр хүчин зүйлс Их тооны хууль Домог ба бодит байдал, сайн ба муу мэдээ 1. Борлуулах сэтгэл зүй: Бизнес ба Та Борлуулалтын үйл явц дахь таван түлхүүр үе шат Таван үе шат Борлуулалтын үе шатуудыг дамжих таван дүрэм Корпорацийн борлуулалтын сценарын товхимол Корпорацийн борлуулалтын сценарийн товхимлын бүлгүүд Холбоо тогтоох Анхны сэтгэгдэл бий болгох Анхны сэтгэгдэл төрүүлэх зүйлс Хэл ярианы суваг: ''эхлээд яриул'' Эелдэг үгс харилцаа холбоо тогтоох хэрэгсэл болох нь Дуу авианы суваг Харааны суваг Үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээ ба боломжийг тандах нь Үр ашигтай асуулт тавих таван шалтгаан Хаалттай асуултууд Нээлттэй асуултууд Асуултуудын тэнцвэрт харьцаа Асуултын төрлүүдийн тухай товчхон Асуух арга техникүүд Спин асуулгын техник Сонирхох буюу идэвхтэй сонсох техник Идэвхтэй сонсох үндсэн аргууд Арилжааны саналаа танилцуулах нь 2. Биечилсэн борлуулалтын техникүүд Үйлчлүүлэгчийг шинж чанараар биш, харин ашгаар нь өөртөө тат ''СВ'' техник Танилцуулах гэж буй шинж чанаруудын сонголт Худалдан авагчийн оюун санаанд дүр төрхийг бүтээх Сэтгэл хөдлөл ба логик Борлуулалтын танилцуулга барааг эргэлтэд оруулах нэг элемент болох нь Харилцан үйлчлэлийн зургаан цэг Танилцуулгынхаа оршил ба төгсгөлд юун тухай ярих ёстой вэ? Амжилттай танилцуулгад байх ёстой 12 элемент Асуултад хариулах: зөрчих ёсгүй долоон дүрэм Татгалзсан тохиолдлыг шийдвэрлэх Амжилтын томьёо: үйлчлүүлэгчийн үзэл бодлыг хүлээн зөвшөөрөх Татгалзсан саналд хандах худалдагчийн эерэг ба сөрөг хандлага Татгалзалтай санал нийлэх Татгалзсан саналд хариулах арга техник: Саналыг ойртуулах таван арга Татгалзлын төрлүүд Үнийн талаарх татгалзсан саналтай ажиллах техникүүд Татгалзсан саналд хариулах хариултын тактик Борлуулалтыг дуусгах Үндсэн зорилго Сэтгэл хөдлөлийг нь дэмжих Төлөвлөөгүй худалдан авалт Борлуулалтыг дуусгах таван арга Үйлчлүүлэгч ''За'' гэж хэлсэн бол түүнийг дэмжээд өг! Үйлчлүүлэгч "үгүй" гэж хэлсэн ч гэсэн ярианаасаа ашиг гарга Борлуулалтын шатны хамгийн аюултай алдаанууд Худалдан авагчдын зан төлөвт нөлөөлөх нь Мерчандайзингийн хэрэглээ Худалдааны төлөөлөгч юу мэдэх шаардлагатай вэ? Жижиглэнгийн сүлжээтэй ажиллах үеийн мерчандайзингийн үндсэн дүрмүүд 3. Мерчандайзинг: Чимээгүй борлуулалт Телефон утасны боломж ба аюул Үйлчлүүлэгчтэй утсаар ярих 10 дүрэм Тань руу үйлчлүүлэгч утасдах үед баримтлах 10 дүрэм 4. Телемаркетинг: 10+10 Цаг хугацааны дуудлага Барааны болон үйлчилгээний борлуулалт Үйлчилгээний чанарын түвшин Дотоод маркетинг, гадаад ба дотоод үйлчлүүлэгчид Дээд зэргийн үйлчилгээ үзүүлэх гурван алхам Үйлчлүүлэгчдээ төвлөрсөн байгууллагын зарчмууд Харамч хүн долоо дахин төлдөг Үйлчилгээний чанарын ''зөөлөн иж бүрдлүүд '' 5. Дээд зэргийн үйлчилгээ Максимум-хөтөлбөр ба минимум-хөтөлбөр Арилжааны үйл явц бол үзэгчгүй жүжиг Худалдан авагчийн үр дүнтэй стратегиуд Худалдагчийн үр дүнтэй стратегиуд Арилжааны ердийн нөхцөл дэх дүрмийн дагуух тоглоом Хэлцэлд бэлтгэх Хэлцлийн үед баримтлах гурван стратеги Зөвшилцөлд хүрэх замд тулгарах саад бэрхшээлүүд Хэлцлийн явц дахь зуулчлал Зөвлөмж ба дүрмүүд 6. Арилжаа буюу үнийн хэлцэл Нейролингвистикийн эх үүсвэр Худалдан авагчид итгэл төрүүлэх аргууд Худалдан авагчийн анхаарлыг төвлөрүүлэх аргууд Эгшин зуур үйлчлэх нөхцөлийн бүрдүүлэх Сэтгэлд хоногшсон худалдааны танилцуулгууд Танилцуулга хийх үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд Танилцуулгыг хэрхэн итгэл үнэмшилтэй болгох вэ? Татгалзсан саналтай ажиллах гайхалтай аргууд Татгалзсан саналтай ажиллах үед туршлагатай худалдаачдын ашигладаг аргууд 7. Борлуулалт дахь нейролингвистикийн программчлал Борлуулалтыг удирдах гурван зорилго Борлуулалтын хэмжээг төлөвлөх Худалдааны төлөөлөгчдийн хүчин чармайлтыг зохицуулах нь Төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх стратегиуд Үйлчлүүлэгчийн пирамид Худалдааны төлөөлөгчдийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах Борлуулалтын хэлтсийн удирдагчийн үүрэг Борлуулалтад оруулах хувь нэмэр ба худалдагчдын төрлүүд Үйлчлүүлэгчидтэй ажиллах технологи Үйлчлүүлэгчийн үнэнч байдлын гурван үе шат Борлуулалтын ажилтныг сургах, хянан болон идэвхжүүлэх Борлуулалтын ажилтнуудыг удирдах ''алтан стандартууд'' 8. Борлуулалтыг удирдах нь
ISBN: 9789919272937
Dewey Class. No.: 658.81 / Р317