TY - BOOK AU - Эдвард Ф. Кроули AU - Иохан Малмквист AU - Сөрен Өстлунд AU - Дорис Р. Бродеур AU - Кристина Эдстрүм ED - ШУТИС TI - Инженерийн боловсролыг эргэцүүлэхүй: СDIO арга зүй SN - 978-9919-506-22-3 U1 - 378 21 PY - 2020/// CY - УБ PB - Содпресс ХХК N1 - Анхны хэвлэлийн өмнөх үг ; Зохиогчийн тайлбар; 2020 он ба түүнээс цаад үеийн инженерийг бэлтгэх нь; Хоёрдугаар хэвлэлийн өмнөх үг; БҮЛЭГ 1; Удиртгал, сэдэл; Үндэслэл; Өөрчлөлт хийх сэдэл; Орчин үеийн инженер юу хийдэг вэ?; Инженерийн боловсролыг шинэчлэх хэрэгцээ, шаардлага; CDIO арга зүйн тойм; Номын тухай; Ном зүй; БҮЛЭГ 2; CDIO арга зүй; Удиртгал; Бүлгийн зорилго; CDIO арга зүй; Суурь хэрэгцээ; Зорилгууд; Алсын хараа; Сургалтын хөтөлбөрийн шинэчлэл; Сурган заах арга зүйн суурь; Үндсэн зарчим: CDIO нөхцөл болох тухай; Инженерийн салбарын мэргэжлийн нөхцөл; Инженерийн боловсролын нөхцөл; Алсын харааг хэрэгжүүлэх; CDIO Силлабус; CDIO Стандартууд; Байгууллагын болон соёлын өөрчлөлт; Багшлах бүрэлдээхүүний чадамжийг дээшлүүлэх; Нээлттэй санаа ба нөөц; Зэрэгцээ хөгжих ажиллагааны үнэ цэнэ; Боловсролын судалгаа болон үр дүнтэй туршлагад үндэслэх; Үндэсний стандарт болон бусад өөрчлөлтийн санаачлагуудтай нийцэх; Оюутныг татах, урамшуулах стратеги; Дүгнэлт; Хэлэлцэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 3; CDIO Силлабус: Инженерийн боловсролын суралцахуйн үр дүн; Удиртгал; Бүлгийн зорилго; Инженерийн мэдлэг ба ур чадвар; Инженерт зайлшгүй шаардлагатай мэдлэг, ур чадвар; Дэлгэрэнгүй мэдээлэл; CDIO Силлабус; CDIO Силлабусын хөгжил ба нэгдмэл байдал; CDIO Силлабусын бүтэц агуулга; CDIO Силлабусын баталгаажуулалт; Инженерийн орчин үеийн сэдэв: Тогтвортой байдал, Инноваци, Даяаршил; Инженерийн орчин үеийн сэдэв: Манлайлал ба энтрепренершип суралцахуйн үр дүнгүүд ба оюутны чадамжийн түвшин; CDIO Силлабусыг тухайн сургалтын хөтөлбөрт тохируулах; Хөтөлбөрийн оролцогч талуудыг тогтоох; Оролцогч талуудын оролцоо, санаа бодлыг авах; Үр дүнг хөрвүүлэх, дүгнэлт гаргах; CDIO Силлабусын чадамжийн хүлээгдэж буй түвшинг суралцахуйн үр дүнд хөрвүүлэх; Дүгнэлт; Хэлэлцэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 4; Сургалтын нийлмэл хөтөлбөрийг зохиох; Удиртгал; Бүлгийн зорилго; Сургалтын нийлмэл хөтөлбөрийн үндэслэл; Практик шалтгаан; Сурганы шалтгаан; Нийлмэл хөтөлбөрийн шинжүүд; Мэргэжлийн ур чадварын талаарх багшлах бүрэлдэхүүгий ойлголт; Сургалтын нийлмэл хөтөлбөрийг зохиох үйл явц; Сургалтын нийлмэл хөтөлбөр зохиох загвар; Хөтөлбөрийн агуулга, сургалтын үр дүн; Өмнөх нөхцөлүүд; Одоо байгаа сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулах судалгаа; Сургалтын хөтөлбөрийн бүтэц; Зохион байгуулах зарчим; Мастер төлөвлөгөө; Блок хичээлийн бүтэц; CDIO сургалтын хөтөлбөрийн ойлголт; Агуулгын дараалал ба суралцахуйн үр дүн; Суралцахуйн үр дүнгүүдийн зураглал; Инженерийн удиртгал хичээл; Дүгнэлт; Хэлэлцэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 5; Зохион бүтээх туршлага, инженерийн ажлын талбар; Удиртгал; Бүлгийн зорилтууд; Зохион бүтээх туршлага хийх үндэслэл; Зохион бүтээх туршлагуудын онцлог шинжүүд; Зохион бүтээх дасгалуудын онцлог ялгаа; Зохион бүтээх туршлагын үүрэг, ашиг тус; Анхан шатны зохион бүтээх дадлагууд; Ахисан шатны зохион бүтээх туршлагууд; Зохион бүтээх туршлагуудыг боловсруулах; Сургалтын төлөвлөгөөний зохион бүтээх туршлагууд; Эхний жилийн үйл ажиллагаа; Хоёр дахь жилийн үйл ажиллагаа; Гурав дахь болон Дөрөв дэх жилийн үйл ажиллагаа; Зохион бүтээх туршлагад тохиолдсон бэрхшээлүүд; Инженерийн ажлын талбар; CDIO ажлын талбарын үүрэг, ашиг тус; Инженерийн ажлын талбар зохион бүтээх; CDIO ажлын талбарын жишээнүүд; Инженерийн ажлын талбар дахь заахуй, суралцахуйн хэлбэрүүд; Инженерийн ажлын талбарын бэрхшээлүүд; Дүгнэлт; Хэлэлцүүлэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 6; Заахуй ба Суралцахуй; Удиртгал; Бүлгийн зорилго; Оюутны үзэл бодол ба сэдэл; Заахуй,суралцахуйн талаарх оюутны ойлголт; Оюутны сэдэл; Нэгдмэл сургалт; Нэгдмэл сургалтын ашиг тус; Ур чадварыг хөгжүүлэх нь; Олон туршлагыг уялдуулах нэгдмэл сургалт; CDIO арга зүйтай нийцүүлсэн сургалтын загвар; Бүтээлч уялдаа холбоо: Сургалтын загвар гаргах модел; Зорилтот сургалтын үр дүнгийн тодорхойлолт; Зорилтот сургалтын үр дүнгийн түвшин; Зорилтот сургалтын үр дүнгийн жишээ; Идэвхтэй болон туршлагаар суралцах арга; Идэвхтэй суралцах арга; Туршилтаар суралцах аргууд; Олон талт идэвхтэй туршлагын аргуудыг ашиглах; Үр өгөөж ба бэрхшээлүүд; Дүгнэлт; Хэлэлцүүлэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 7; Оюутны суралцахуйг үнэлэх; Удиртгал; Бүлгийн зорилго; Суралцахуйн үнэлгээний үйл явц; Үнэлгээний аргыг суралцахуйн үр дүнтэй уялдуулах; Оюутны суралцахуйг үнэлэх аргууд; Бичгийн болон аман асуултууд; Оюутны гүйцэтгэлийг ажиглах, харьцуулах хэмжээс; Бүтээгдэхүүн, үйл явц ба төслийг шалгах; Тэмдэглэл хөтлөх; Бусад өөрөө тайлагнах аргууд; Тохирох үнэлгээний арга сонгох; Гарсан үр дүнгээр заахуй болон суралцахуйг сайжруулах; Оюутнуудтай эргэх холбоо үүсгэх; Чанарыг эрхэмлэх соёл; Үр өгөөж ба сорилт; Дүгнэлт; Хэлэлцүүлэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 8; CDIO арга зүйг нэвтрүүлэх ба хэрэгжүүлэх; Удиртгал; Бүлгийн зорилтууд; CDIO хөтөлбөрийн хөгжүүлэлт нь байгууллагын болон Соёл өөрчлөлтийн жишээ болох нь; Их сургуулийн өөрчлөлт нь; Байгууллагын өөрчлөлт болох нь; Байгууллагын болон Соёлын өөрчлөлтөнд хүргэх; Амжилтын түлхүүр хүчин зүйлүүд; Өөрчлөлтийн эхний алхам: Зөвөөр эхлэх; Өөрчлөлтийн хоёр дахь алхам: Байгууллагын үндсэн үйл ажиллагаанд Мөчлөгүүдийг бүтээх; Өөрчлөлтийн гурав дахь алхам: Өөрчлөлтийг институтчилэх; Багшлах бүрэлдэхүүний хөгжүүлэлт ба дэмжлэг; Багшлах бүрэлдэхүүний ур чадварыг сайжруулах чадварууд; Багшлах бүрэлдэхүүний заах арга болон үнэлгээний ур чадварыг хөгжүүлэх нь; Хөтөлбөрийн өөрчлөлтийг дэмжих нөөц боломж; CDIO арга зүйг хөгжүүлэх Инженерчлэлийн зохион бүтээх парадигм; Нээлттэй эх үүсвэрийн санаа болон нөөцүүд; Паралель хөгжлийн хамтын амжиллагааны үнэ цэнэ; Дүгнэлт; Хэлэлцэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 9; Хөтөлбөрийн үнэлгээ; Удиртгал; Бүлгийн зорилт; Стандартад тулгуурласан хөтөлбөрийн үнэлгээ; CDIO стандартууд болон холбогдох түлхүүр асуултууд; CDIO стандартын үндэслэл, зохион байгуулалт; CDIO стандартуудтай холбоотой түлхүүр асуултууд; Харьцуулсан зорилгын хөтөлбөрийн үнэлгээний түлхүүр асуултууд; Хөтөлбөрийг үнэлэх аргууд; Баримт бичгийн шинжилгээ; Хувь болон зорилтот бүлгийн ярилцлага; Бичгээр авах санал асуулга; Багшийн тусгал; Хөтөлбөрт хөндлөнгийн шинжээчийн үнэлгээ хийх; Урт хугацааны судалгаа; Хөтөлбөрийг CDIO стандартаар үнэлэх; Хөтөлбөрийн тасралтгүй сайжруулалтын явц; CDIO хөтөлбөрийн ерөнхий нөлөө; Оролт, үйл явц болон богино хугацааны; Хүрэх үр дүнгийн урьдчилсан дүн; Урт хугацааны үр дүн, ерөнхий нөлөөний судалгаа; Дүгнэлт; Хэлэлцэх асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 10; Инженерийн боловсролын талаарх түүхэн ойлголт; Удиртгал; Бүлгийн зорилтууд; Инженерийн боловсролын эх үүсэл; Францын инженерийн боловсрол; Хойд Европын инженерийн боловсрол; Их Британийн инженерийн боловсрол; АНУ-ын инженерийн боловсрол; Инжнерчлэл ба аж үйлдвэрийн хөгжил; Шинжлэх ухаан бол инженерчлэлийн үндсэн суурь юм; Шинжлэх ухаан бол инженерчлэлийн үндсэн суурь юм; Америкийн Нэгдсэн Улс дахь хөгжил; Европ дахь хөгжил; Дайны дараах хөгжил; Практик ур чадвар, туршлагын бууралт; Техникийн сургуулиудын өөрчлөлт; Аж үйлдвэрийн салбарын хариу арга хэмжээ; Практик руу буцах нь; Мэргэжлийн бөөгнөрлийг шийдвэрлэх хувилбарууд; Технологи болон байгаль орчны хил хязгаарыг бүдэгрүүлэх нь; Нийгмийн Инженерчлэл; Өргөжин тэлж буй зардал; Өнөөгийн тулгамдаж буй асуудлууд; Инженерчлэлийн шинэ онцлог; Инженерүүдэд зориулсан шинэ боловсрол; Орчин үеийн тулгамдсан сорилтод CDIO арга зүйгээр хандах нь; Дүгнэлт; Хэлэлцүүлгийн асуултууд; Ном зүй; БҮЛЭГ 11; Хэтийн төлөв; Удиртгал; Бүлгийн зорилтууд; Инженерийн боловсролд өөрчлөлт оруулах чиглүүлэгчид; Шинжлэх ухааны ололт, технологийн хөгжил; Олон улсын байдал, оюутны хөдөлгөөн ба уян хатан байдал; Инженерийн чиглэлээр суралцаж буй оюутнуудын ур чадвар, хандлага; Жендэр ба эмэгтэйчүүдийн оролцооны асуудал; Засгийн газар ба олон талт бодлого ба сананчлагууд; CDIO арга зүйн ирээдүйн хөгжил; Инженерийн боловсролын гаднах хөтөлбөр; Дүгнэлт; Хэлэлцүүлэх асуултууд; Ном зүй; ХАВСРАЛТ А: CDIO-ИЙН СИЛЛАБУС \ 2-Р ХУВИЛБАР \; ХАВСРАЛТ В: CDIO СТАНДАРТУУД V2.0; CDIO стандартууд V2.0; 2010 оны 10 сарын 08; Үндсэн ойлголт; CDIO стандартууд; Зохиогчийн тухай; Индекс ER -