TY - BOOK AU - Миллер Д. ED - НОМАД ПАБЛИШИНГ ХХК TI - Стори брэнд бүтээх нь : Хэлэх гэсэн санаа тань оновчтой бол хэрэглэгчид таныг сонсоно SN - 978-9919-20-107-4 U1 - 650 21 PY - 2019/// CY - УБ PB - Номад паблишинг N1 - ӨМНӨХ ҮГ; ОРШИЛ; НЭГДҮГЭЭР ХЭСЭГ: ТАНАЙ МАРКЕТИНГ ЯАГААД БҮТЭЛГҮЙТДЭГ ВЭ?; 1. Харагдаж, сонсогдож, ойлгогдох нууцаас; 2. Бизнесийг тань өргөжүүлэх нууц зэвсэг; 3. Сторибрэндийн 7 хэсэгт аргачлал; ХОЁРДУГААР ХЭСЭГ: СТОРИБРЭНДЭЭ БҮТЭЭХ НЬ; 4. Гол дүр; 5. Асуудал тулгарна; 6. Удирдан чиглүүлэгчтэй уулзана; 7. Төлөвлөгөө гаргана; 8. Үйлдэл хийх сэдэл төрүүлнэ; 9. Бүтэлгүйтлээс аварч тусална; 10. Эцэст нь амжилтанд хүрнэ; 11. Хүмүүс танай брэндийг өөрчлөлтийнх нь нэгээхэн хэсэг байгаасай гэж хүсдэг; ГУРАВДУГААР ХЭСЭГ: СТОРИБРЭНДИЙН БРЭНДЕКРИПТИЙГ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ НЬ; 12. Цахим хуудсаа сайжруулах нь; 13.Сторибрэндээр байгууллагынхаа соёлыг өөрчлөх нь; Сторибрэндээр маркетинг хийх төлөвлөгөө; Төгсгөл ER -