TY - BOOK AU - Котлер, Ф. AU - Bu̇rėn,N. AU - Sozhilmaa,L. TI - Маркетингийн үндэс U1 - 658.802 21 PY - 1991/// CY - Улаанбаатар PB - Эрдэм ХХК KW - Маркетинг KW - Худалдаа KW - агент KW - зах зээл KW - үйлчилгээ N1 - Дөрөвдүгээр дэвтэрт: Бүлэг 16. Барааны хөдөлгөөн: Биечлэн хийх худалдаа ба борлуулалтын удирдлага; Пүүсийн худалдааны аппаратын зорилгыг тодорхойлох; Худалдааны аппаратын зохион байгуулалтын бүтцийн сонголт; Худалдааны агентуудыг сонгон авах; Худалдааны агентыг сургах; Худалдааны агентын ажилд тавих хяналт; Хулдадааны агентын ажлын үр ашгийн үнэлгээ; Бүлэг 17. Бодлого, төлөвлөлт, хяналт; Бодлогын төлөвлөлт; Маркетингийн төлөвлөлт; Маркетингийн хяналт; Маркетингийн хяналт шалгалтын төлөвлөгөө; Бүлэг 18. Олон улсын маркетинг; Олоын улсын маркетингийн орчинг судлах; Гадаад зах зээлд гарах нь зорилгод тохирох эсэх тухай шийдвэр; Ямар зах зээл гарах тухай шийдвэр; Ямар аргаар зах зээлд гарах тухай шийдвэр; Маркетингийн иж бүрдлийн бүтцийн тухай шийдвэр; Маркетингийн албаны бүтцийн тухай шийдвэр; Бүлэг 19. Үйлчилгээний болон худалдааны бус хүрээн дэх үйл ажиллагааны маркетинг; Үйлчилгээний маркетинг; Байгууллагын маркетинг; Хувь хүний маркетинг; Байрны маркетинг; Бүлэг 20. Нийгэм ба маркетинг; Олон нийтийн зүгээс маркетингийг шүүмжлэх нь; Маркетингийг зохицуулах иргэдийн үйл ажиллагаа; Маркетингийг зохицуулах арга хэмжээ; Нийгмийн хариуцлагын маркетингийг бий болгох чиглэлээр үйлдвэр худалдааны эздийн хийх үйлдлүүд; Хавсралт А; Хавсралт Б N2 - Маркетинг ER -