TY - BOOK AU - Ариунзаяа Б. AU - 0 TI - Урлагийн байгууллагад дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх боломж: Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл U1 - 658 21 PY - 2018/// CY - УБ PB - 0 KW - менежмент маркетитнг удирдахуйн ухаан магистрын ажил N1 - Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл; 0; Нэгдүгээр бүлэг:Дижитал макетингийн онол,арга зүйн үндэс/Маркетинг,маркетингийн шинэ чиглэл,дижитал маркетингийн хөгжлийн чиг хандлага,олон улсын туршлаг, дижитал маркетингийн арга хэрэгсэл,нэвтрүүлэх арга зүй/ Хоёрдугаар бүлэг:УДБЭТ-н маркетингийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа /УДБЭТ-н гадаад орчны судалгаа, УДБЭТ-н маркетингийн үйл ажиллагааны өнөөгийн байдал,үзэгчдийн дижитал маркетингийн арга хэрэгсэлд хандах хандлагыг судалсан үр дүн/ Гуравдугаар бүлэг:УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх арга зам/УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх бодлого,стратеги, УДБЭТ-н дижитал маркетингийг хэрэгжүүлэх арга зам,санал зөвлөмж N2 - Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл ER -