Ариунзаяа Б.
Урлагийн байгууллагад дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх боломж Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Удирд.Ж.Эрхэмтөгс; Шүүмж.М.Заяа
- 0
- УБ 0 2018
- 81х. + зураг,хүснэгт 0
- 0 .
Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
Нэгдүгээр бүлэг:Дижитал макетингийн онол,арга зүйн үндэс/Маркетинг,маркетингийн шинэ чиглэл,дижитал маркетингийн хөгжлийн чиг хандлага,олон улсын туршлаг, дижитал маркетингийн арга хэрэгсэл,нэвтрүүлэх арга зүй/ Хоёрдугаар бүлэг:УДБЭТ-н маркетингийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа /УДБЭТ-н гадаад орчны судалгаа, УДБЭТ-н маркетингийн үйл ажиллагааны өнөөгийн байдал,үзэгчдийн дижитал маркетингийн арга хэрэгсэлд хандах хандлагыг судалсан үр дүн/ Гуравдугаар бүлэг:УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх арга зам/УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх бодлого,стратеги, УДБЭТ-н дижитал маркетингийг хэрэгжүүлэх арга зам,санал зөвлөмж/
Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
NULL
менежмент маркетитнг удирдахуйн ухаан магистрын ажил
658 / А 751