Ариунзаяа Б.

Урлагийн байгууллагад дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх боломж Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл Удирд.Ж.Эрхэмтөгс; Шүүмж.М.Заяа - 0 - УБ 0 2018 - 81х. + зураг,хүснэгт 0 - 0 .

Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

Нэгдүгээр бүлэг:Дижитал макетингийн онол,арга зүйн үндэс/Маркетинг,маркетингийн шинэ чиглэл,дижитал маркетингийн хөгжлийн чиг хандлага,олон улсын туршлаг, дижитал маркетингийн арга хэрэгсэл,нэвтрүүлэх арга зүй/ Хоёрдугаар бүлэг:УДБЭТ-н маркетингийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа /УДБЭТ-н гадаад орчны судалгаа, УДБЭТ-н маркетингийн үйл ажиллагааны өнөөгийн байдал,үзэгчдийн дижитал маркетингийн арга хэрэгсэлд хандах хандлагыг судалсан үр дүн/ Гуравдугаар бүлэг:УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх арга зам/УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх бодлого,стратеги, УДБЭТ-н дижитал маркетингийг хэрэгжүүлэх арга зам,санал зөвлөмж/

Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл

NULL

менежмент маркетитнг удирдахуйн ухаан магистрын ажил

658 / А 751