TY - BOOK AU - Бурмаа Л. ED - МУИС БИЗНЕСИЙН СУРГУУЛЬ TI - Маркетингийн судалгаа SN - 9789997339886 U1 - 658.82 21 PY - 2017/// CY - УБ PB - Алмаз пресс KW - маркетинг KW - судалгаа KW - менежмент N1 - Маркетингийн судалгааны тухай; Маркетингийн судлах асуудал ба судалгааны хандлагыг тодорхойлох; Маркетингийн судалгааны дизайн; Хоёрдогч өгөгдлийг цуглуулах, шинжлэх; Чанарын судалгаа: Фокус бүлгийн ба ганцаарчилсан ярилцлага; Асуулга, асуулгын дизайн; Тоон судалгааны арга хэрэгсэл, ажиглалтын арга; Учир шалтгааны судалгааны дизайн, туршилтын арга; Хэрэглэгчийн хандлага, сонирхлыг үнэлэх; Түүвэр судалгааны арга; Судалгааны талбарт аижллах, өгөгдөл цуглуулах; Өгөгдлийг шинжлэхэд бэлтгэх; Давтамжийн тархалт, хоёр талт хүснэгт, статистик таамаглал шалгах; Статистик таамаглал шалгах аргууд; Вариацийн шинжилгээ, ANOVA; Корроляцийн ба регрессийн шинжилгээ; Судалгааны тайлан бэлтгэх, танилцуулга хийх; Статистик хүснэгтүүд ER -